Kuvailkaa varma poka
Minkänäkönen ja oloinen mies tai nainen on ns. Varma poka baarissa?
Kommentit (14)
Mies joka ensin katselee tosi pitkään silmiin ja sitten hakee tanssimaan.
Sellainen, joka on selvästi yksinäinen ja tuijottaa koko ajan mun tissejäni kun luulee, etten huomaa.
Enää tarttis vaan tietää miksi tahtoisin pokata sellaisen.
Minä. Panisin lähes ketä vain jotta pääsisin neitsyyeestäni.
Mies 26
Naisissa ei varmoja pokia olekaan, mutta positiivisia indikaattoreita ovat vahva humalatila ja iloluontoisuus, joka ilmenee mm. tanssimisena, kompurointina ja kovaäänisenä puhumisena. Huvittavaa, että jotkut kutsuvat kaiuttimia kovaäänisiksi.
Sellainen mies joka tuijottaa sinua aivan koko ajan vaikka jostain etäämmältäkin.
Epävarma mies. Hakee tanssimaan kaikkia baarin naisia. Jotkut lähtee säälistä. Niille avautuu erostaan valssin lomassa. Ja haukkuu niitä jotka ei lähteneet tanssimaan- ylimielisiksi lumpuiksi. Jos kelepaa, voip joku viedä kotiin ja aamulla paistaa munia. Muuta iloa ei tästä tyypistä ole.
Kuka tahansa sinkkumies, jonka kohdalla homotutka ei piippaa. Lisäksi useimmat yksin liikkeellä olevat varatutkin.
Naisista varma on ainoastaan sellainen, joka tekee seksuaalisen kiinnostuksen selväksi sanoillaan ja kehonkielellään. Mikäli naisesta huomaa kiinnostuksen, mutta hän ei itse ehdottele mitään, ei häntä voi pitää varmana. Moni pelkää vaikuttavansa liian helpolta ja kokee pikaiset ehdotukset loukkauksena, vaikka muuten olisikin kiinnostunut.
Yleensä mallia siiderivalas.. Myös nainen joka on kiinnostunut seksistä miehenn kanssa, hinkkaa persettään tanssilattialla tätä vasten.
Loisille , eli suurimmalle osalle naisista riittää paksu lompakko. Vai pokaako naiset Hjallista tai Donald Trumpia ulkonäön takia?
Mistä sen tietää onko paksu lompsa?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:02"]
Minä. Panisin lähes ketä vain jotta pääsisin neitsyyeestäni. Mies 26
[/quote]
Kukaan nainen ei ole neitsyytesi arvoinen. Ajattele sitä alistuksen määrää, taloudellinen, fyysinen ja henkinen alistus. Haluat loisen joka vie sinulta elämänhalun? Enkä edes puhu feminisistä.
13 huonoja kokemuksia naisista? Aatteleppa niitä naisressukoita jotka ottaa ukon itelleen. Vuosikausia pyykinpesua, ruoanlaittoa ja siivousta kokoperheelle ja samalla käyt töissä. Vessa haisee väh. tunnin aona miehen kakalla käynnin jälkeen niin pahalle ettei sinne voi mennä. Keräilet hikisukkia pitkin kämppää pyykkiin ja haistelet jalkahien hajua.
Baaritiskillä yksin istuva tuijotteleva tyyppi on varma