Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuo vihreät ajavat pilven polttelun laillistamista, kun tupakointiakin ollaan kieltämässä 2030 luvulla?

Vierailija
13.09.2021 |

Eli tuodaan markkinoille entistä haitallisempi tuote. En usko millään että pilven pössyttely olisi nortin pössyttelyä terveellisempää.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihteiden haitallisuutta voi mitata monin tavoin ja mitään tarkkaa, yksiselitteistä totuutta ei ole olemassa. Aikas selvästi voi kuitenkin arvioida, että tupakka on kannabista haitallisempaa. Alkoholi tietysti on aivan omissa sfääreissään:

The Most Harmful Drugs

Here are the scores each drug received for overall harm caused on a scale of 0 to 100:1

Alcohol: 72

Heroin: 55

Crack cocaine: 54

Methamphetamine: 33

Cocaine: 27

Tobacco: 26

Amphetamine: 23

Marijuana: 20

GHB: 19

Benzodiazepines: 15

Ketamine: 15

Methadone: 14

Anabolic steroids: 10

Ecstasy: 9

LSD 7

Buprenorphine: 7

Mushrooms: 6

https://www.verywellmind.com/alcohol-is-the-most-harmful-drug-3969483

Kannabiksessa vaikuttaa myös käytetty lajike, koska jokainen kannabislajike on erilainen vaikutuksiltaan toiseen nähden, ja eri lajikkeita taitaa olla jo yli sata.

Vierailija
42/58 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannabis pitää laillistaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko siis johtopäätellä että Ohisalo pössyttelee?

Voit päätellä niin, jos et osaa logiikkaa.

Vierailija
44/58 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisikin kovemmin rangaistava ja eduskunnan rappusilla testattaisi niin vihreiden penkit olisi tyhjät.

Oma napa lähellä.

Vierailija
45/58 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saihan Sipiläkin melkein pakolliseksi valmistamansa jätevesi järjestelmän. Miks ei hörhöt omaansa.

Vierailija
46/58 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan peruspersu, ja kannatan maamme perinteisimmän päihteen laillistamista. Eli hampun.

Vierailija
47/58 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihan peruspersu, ja kannatan maamme perinteisimmän päihteen laillistamista. Eli hampun.

hamppua perussuomalaisempaa päihdettä ei olekaan.

Vierailija
48/58 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevyys, kohtuus eikä yhteisen hyvän tavoittelu eivät ole vihreiden vahvuusalueita.

Vierailija
49/58 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät sallisivat huumausaineet mutta kieltäisivät lihan, auton ja valkoisen heteromiehen

Vierailija
50/58 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on Suomen poliittisesta arvomaailmasta.

Ollaanko oikeistoa vai vasemmistoa.

Vasemmistolaisuudessa ei kansalainen omista edes omaa vartaloaan tai mieltään.

Meillähän on tärkeää että annetaan selvä merkki sakoin ja putkalla ja töiden menetyksellä ja ajokortin menetyksellä, että kansalainen ei ilmeisesti omista edes omaa vartaloaan.

Vasemmistolaisuudessa vapautta on rajoitettu ja omistamista on rajoitettu, myös rajat on kiinni tiukasti.

Taitaa ainoastaan vihreät edustaa länsimaista oikeistolaista suuntausta täällä "idässä".

Vierailija
51/58 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hamppua perussuomalaisempaa päihdettä ei olekaan.

Perussuomalaisena olen niin samaa mieltä.

Vierailija
52/58 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ilmastonmuutoksesta tietoakaan kun tätä voi alkaa kasvattaan ja pössytteleen.

Työni puolesta näen näitä aika paljon ja ovat kyllä niin hidasta ja punasilmästä porukkaa, että varmasti yhtä haitallista kun kaikki muutkin päihteet.

Lisäksi toleranssi nousee niin siirrytään vahvempaan ja vahvempaan. Nähty on.

Karkkikaupan kassa?

Vierailija
53/58 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo tykkää pössytellä. Näyttää muille mallia. Kukka- Maria näyttää myös kuinka piikitetään käsivarteen. Hän on tämän päivän kukkais lapsi.

Vierailija
54/58 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuinka moni haluaa mielummin rikollisuutta kuin laillistamista. 

Vierailija
55/58 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena oli vain voittaa Rinteen vappusatanen nimenomaan vihreille ominaisella tavalla. Muistrelen vihreitten alkuvuosia politiikassa, ei ollut pilvestä puutetta. Tulee mieleen Merikarvian kunnan mainoslause muutaman vuoden takaa, kun siellä oli ruohon kasvatus huipussaan; yli 300 aurinkoista päivää vuodessa - eikä yhtään pilvetöntä.

Vierailija
56/58 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun vapautetaan alan vetää sitä alkoholin kanssa ja poltan myös tupakkaa. Saa paremmin nupin sekaisin kuin pelkällä alkoholilla

Vierailija
57/58 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä saadaan monta uutta jopolla ajavaa villaan pukeutuvaa kaupungissa asuvaa äänestäjää mukaan remmiin.

Vierailija
58/58 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheillä on paniikki, koska tietävät ettei seuraavaan hallitukseen ole mitään asiaa hölmön ilmastopolitiikan vuoksi. Tätä ennakoi jo hutiksen naurettava äänisaalis kuntavaaleissa. Nyt yritetään viime hetken epätoivoissaan houkutella pössyttelijöitä äänestäjäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä