40v
Täytän ensi viikolla 40v. En ole saavuttanut mitään, ei ole rahaa yhtään, ei kunnon ammattia. Naimisissa oon mut mitään parisuhdetta ei oo, paitsi miehellä tietokoneen ja ehkä työkaverin kanssa. Olen epätoivoinen ja masentunut, minkäänlaista turvaverkkoa ei ole, tuntuu että olen aivan yksin.
Kommentit (6)
Melkeen samassa veneessä ollaan. Mulla on kyllä rahaa, mutta ei miestä tai lasta ja ammatinkin haluaisin vaihtaa.
Tsemppiä! Neljänkympinkriisi iskee erityisesti naisiin, ja silloin arvioidaan elämää, saavutettua ja edessä olevaa. Ei ole helppoa. Tsemppiä ap, lähetän sinulle hyviä ajatuksia.
Täällä on ollut joskus aiemminkin aiheeseen liittyviä ketjuja. Jos luet niitä, huomaat ettet ole yksin.
T: N43
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 20:13"]Tsemppiä! Neljänkympinkriisi iskee erityisesti naisiin, ja silloin arvioidaan elämää, saavutettua ja edessä olevaa. Ei ole helppoa. Tsemppiä ap, lähetän sinulle hyviä ajatuksia.
Täällä on ollut joskus aiemminkin aiheeseen liittyviä ketjuja. Jos luet niitä, huomaat ettet ole yksin.
T: N43
[/quote]
kiitos. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 19:59"]Tee muutoksia. Opiskele. Eroa. Täähän on just paras ikä kaikkeen tällaiseen. Tsemppiä!
[/quote]
opiskelut juuri aloitinkin.ap
Olen mies joka erosi 44 vuotiaana......nyt on välit ex:ään paremmat kuin koskaan ja valmistun uuteen ammattiin...uusi kotikin on ja seksielämäni on parasta koskaan! Tartu hetkeen ja luota itseesi!
Tee muutoksia. Opiskele. Eroa. Täähän on just paras ikä kaikkeen tällaiseen. Tsemppiä!