Millainen ruoka tekee naiseen vaikutuksen
Kommentit (16)
Mulla aikoinaan täytetyt voileipät. Oi oli herkullista.
Monipuolinen, mielikuvituksellinen, eksoottinen. Kunnon maustekaappi ja tuoreet raaka-aineet.
Oulussa pizza ja kebab❤️ Tekijänä kun on tumma mies niin se on täydellit
Hyvä kotiruoka, jos ei ole omia bravuureja. Olisi ehkä syytä tietää treffikumppanin mieliruuat ja inhokit. Itse pitäisin thairuuasta tai gruusialaisesta, nepalilainen ja intialainenkin maistuisi itse tehtynä alusta alkaen. Kotiruokana kaalilaatikko, borskeitto, kukkakaaligratiini, savukalasalaatti - no aika moni hyvä ja tuore perusruoka maistuisi. :
Muhun teki hyvin valmistettu pihvi ja mainio punaviini.
Toisaalta myös hyvin tehty peruskastike.
Tässä nyt on samalla reseptillä viehättänyt jo 20 vuotta.
Mikä vaan kotiruoka. Itse kun en osaa kokata.
Tällä hetkellä katkarapuceviche valkosipulileivällä tekisi minuun vaikutuksen. Huomenna se voi olla joku muu.
Ei mikään. Vain itse mies tekee ja jos on kiva, mielenkiintoinen, luotettava luonne. Jokainen nainen pitää eri ruuasta, parempi kysyä erikseen onko se pihvi ja perunat, grilliruoka vai kasvispainotteinen jne.
Minulle kelpaisi jänispata tai joku riistalinturuoka. Sieniä ei saa ruuassa olla.
Maitoallerginen kaveri arvostaisi jos mies tekisi ihan oikeasti maidottoman ruuan, eikä mitään täs on vaan kermaa.
Minäkin ehdotan siis ihan vain suoraan kysymistä, mistä pitää ja mitä ei saa olla.
Jos et ole taitava kokki, minuun tekisi vaikutuksen vaikkapa lihapullat ja perunamuusi - molemmat itsetehtyinä, ei puolivalmisteina tai eineksinä.
Jos taas oikeasti harrastat ruuanlaittoa, saat vapaat kädet, kunhan kysäiset etukäteen onko jotain mistä en tykkää.
Salaatti, kasvikset ja joku protsku siihen päälle, kalaa tai lihaa.
Tuo ei turvota vatsaa.
Voi kun oppisit, että me emme tunne sitä naista, josta aina puhut. Kysy häneltä itseltään.