Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on elämäsi tarkoitus?

Vierailija
25.10.2014 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on ylläriylläri löytää yhteys Jumalaan. :) Ja siis eritoten Jeesukseen Kristukseen. Oli elämäsi millainen tahansa, tuosta Jeesus-vinkkelistä se alkaa näyttään/tuntuun arvokkaalle ja mielekkäälle. (Y) Suosittelen. Mutta kyllä myös lapset tuo uuden lisän elämään. Summa summarum: Usko Jeesukseen ja hanki lapsia :D (Y)

Vierailija
22/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:36"]

Lisääntyminen. Elämän tarkoitus on elämän jatkuminen.

[/quote]

Samoin ajattelen minä. Elämän tarkoitus on jatkaa elämää.

[/quote]

Toi on vähän sellainen kumma lause, elämän tarkoitus on jatkaa elämää. Siinä ei ikään kuin päästä mihinkään. Eikä se hyödytä mitään.

[/quote]

Onko elämän tarkoitus hyödyttää mitään? Eläimet jatkavat elämää, kasvit jatkavat elämää, ihmiset jatkavat elämää. Jokainen kuolee vuorollaan pois, mutta elämä jatkuu. Voi sen niinkin muotoilla, että elämän tarkoitus on syntyä, lisääntyä ja kuolla pois. Ei sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää ja kokea erilaisia tunteita. Olla virran vietävänä, mutta kuitenkin yrittää viedä sitä tahtomaani suuntaan. Elämä ei ole niin vakavaa ja ympäristö luo paineita ainoastaan.

Vierailija
24/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:48"]

Mulla ei ole kotia. Ehkä mulla ei ole sydäntä?

[/quote]

Toivon sulle sydämestäni, että saat konkreettisen kodin jos tarkoitit, että olet asunnoton. Ota rohkeasti yhteyttä heti maanantaina sosiaalitoimistoon tai vaikka terveysasemalle - se ei ole häpeä, vaan sinä, juuri sinä olet sen arvoinen, että saat tukea ja apua!

Tuohon viestiisi tai kysymykseesi haluan myös sanoa: Sydämessä rakkaus ja rakkaudessa koti: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

[/quote]

Mä tarkoitin tuota jälkimmäistä.

[/quote]

Ok, niin jotenkin arvelinkin, että ongelmasi on enemmänkin sisäinen. En vain halunnut sivuuttaa sitä mahdollisuutta, että olisit ollut konkreettista kotia vailla. Vilpittömästi suosittelen, että katso ihan rauhassa vaikka toistuvastikin tuota linkin pientä videota - siinä on koskettavia ja elämänläheisiä ajatuksia ja luulen, että sen viesti voi koskettaa monen ihmisen sydäntä, toivon, että sinunkin :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Toinen elämän tarkoituksesta, rakkaudesta ja sydämestä (siis ihmisen sisimmästä) puhuva sivu voisi olla tämä http://www.healingrooms.fi/?sid=100