Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä raskaana ja mies kuin mörökölli.

Vierailija
25.10.2014 |

Ollaan 40+ aviopari. Meillä on miehen kanssa pitkä onnellinen yhteinen taival talous kunnossa ja kaksi lasta. Nyt odotan kolmatta lastamme helmikuussa syntyväksi ja tää raskaus oli molemmille täydellinen yllätys ja alkuun jopa järkytys. Itse pääsin kuitenkin nopeesti tuosta yli ja olisin nyt onneni kukkuloilla, ellei tuo mieheni asenne ja nuiva suhtautuminen tähän alkais latistaa ja kun mä niin kaipaisin juuri nyt häneltä tukea, heliä sanoja ja hyväilyjä. Vaan eihän tuo halua edes sipaista mua, saati et tunnustelis vauvan liikeitä masun päältä.

"Sitäkin" me on tehty vaan kaks kertaa sen jälkeen kun tää raskaus paljastui. Se toinen kerta oli eilis iltana ja lähes ensimmäisen kopio. Eli mies (joka ei juurikaan juo) oli molemmilla kerroilla pikkuisen huppelissa ja otti mut tosi rajusti niin että paikkoihin jopa sattui. Jouduin laittamaan käsiä väliin ja pyytämään olla varovaisempi. Aikaisemmin makkarissa touhuiltiin vähintään kerran viikossa miehen aloitteesta ja silloin se osas olla tosi hellä ja mua huomioiva... Voi miten kaipaankaan sitä samaa, mutta mies ei vaan näytä pääsevän tilanteessa eteenpäin ja on jämähtänyt murehtimaan tapahtunutta, jonka katsoo miesten tapaan mun syyksi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikea on ymmärtää sitä miltä tuo miehestä tuntuu?

Tiedän saavani tylytystä tästä, mutta yritän kuitenkin. Yritän tässä esimerkissä kääntää tilanteen toisinpäin, jos se vaikka helpottaisi näkemään mistä te naiset valitatte. Koska miehet eivät voi olla raskaana, niin yritin keksiä yhtä suuren ja vakavan elämänmuutoksen.

Suhteessanne ei ole mennyt hyvin viimeaikoina ja olette keskutelleet suhteen ongelmista, sen jatkamisesta/päättämisestä.Miehesi haluaa erota, vaikka sinä haluaisit vielä yrittää. Sinä olet luonnollisesti pettynyt ja surullinen. Sitten miehesi valittaa, kun ei ole saanut sinulta riittävästi tukea tässä suuressa elämänmuutoksessa.

Vierailija
22/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ootahan kunhan se vauva syntyy. sano mun sanoneen. siitä tulee vielä isälleen lapsista läheisin ja mä puhun kokemuksesta:)

Vierailija
24/24 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa toi alapeukutus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän