etätyöelämä on p.skaaaaaa
Aamulla suoraan sängystä koneelle. Siinä sitten se vajaa 8 tuntia, lounas tulee Woltilla. Illalla kun lopettelet jäät siihen samalle koneelle selaamaan nettiä. Ja siinä se päivä olikin, ellet nyt jopa käväise lenkillä. Ihmisiä olet nähnyt vain Teamsissä, jos sitäkään. Samaa p.skaa päivä toisensa jälkeen ja kohta ollaankin eläkkeellä....
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mene konttorille
Ei sekään enää kiinnostele. Mikään ei kiinnosta.
Elämäsi on sitä mitä siitä itsellesi teet. Ei se ole muiden vastuulla.
Irtisanoudu. Ei tartte herätä eikä tilata Woltista sen jälkeen.
Kuulostaa ihanalta. Antaisin paljon tuosta. Mutta oltava paikalla töissä, ja pelkään pomoani.
Muutama tuttu on kivasti alkoholisoitunut etätyönsä aikana. Siellä ollaan jo ilman kuvaa ja viinit kahvimukissa, jos joutuu kuvalinjan avaamaan...
Muutama muu ihan rikki siitä, kun kupeidensa hedelmät sinkoilee jaloissa ja vanhemmat pennut luisteli kevään etätunneilta.
Paria eroa pukkaa.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene toimistolle?
Rakastan etätöiden tekemistä. Ihanaa kun ei tarvitse lähteä mihinkään, eikä tarvitse laittautua, meillä etätyöt jatkuvat ainakin tammikuun loppuun 😁 Kävin toimistolla viime viikolla ekaa kertaa 6kk:een ja siellä oli 120 hlöstä 2 minun lisäkseni. Eli yksin sielläkin saisi olla. Korona on kyllä pelastanut työurani, sillä harkitsin jo alan vaihtoa, kun etätöihin suhtauduttiin aiemmin vähän nihkeästi.
Itsekin olen alkanut välillä kaatamaan viiniä kahvimukiin ja ulkonäkö ihan räjähtänyt. Siksi en toimistollekaan enää uskalla mennä. Sinkkuihmisille tää on aika varallista, en tiedä onko paluuta normaaliin.
Älä tilaa ruokaa kotiin…mene itse hakemaan se