Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehellä ei saa olla seksileluja

Vierailija
25.10.2014 |

Naisella pidetään aivan normaalina vaikka olisi ties mitä anaalitappeja ja kuulia mutta vielä tälläkin vuosituhanella pidetään miesten leluja tabuna josta ei kehdata edes puhua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen miettinyt ja sama pätee tähän nykyajan "anaaliseksi aiheuttaa kuoleman " valopäiden pätemiskerhoon joka tulee kuvioihin aina kun aiheesta on puhetta ja kun  jollain on monipuolisempi seksielämä

Vierailija
2/6 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelleni Fleshlightin. Oli todella tyytyväinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seksileluja miehille on? Voisin hankkia joululahjaksi. Mutta siis, kai siiehn liittyy jotenkkin sellanen mielikuva kun miehen on muutenkin helppo saada orgasmi itsekseen ja kumppanin kanssa niin täytyy olla tosi kinky tai nörtti että tarttee leluja.

Vierailija
4/6 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä kattava valikoima seksileluja kummallekin. Joululahjaksi aion hankkia miehelleni Fleshlightin. Tosin en taida malttaa jouluun saakka, joten ehkä saakin sen jo Isänpäivänä.

3/4: minkä Fleshlightin hankit miehellesi? Ja muutkin, suositelkaa mulle jotain, mikä on hyvä miehen näkökulmasta.

Vierailija
5/6 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:21"]Itsekkin olen miettinyt ja sama pätee tähän nykyajan "anaaliseksi aiheuttaa kuoleman " valopäiden pätemiskerhoon joka tulee kuvioihin aina kun aiheesta on puhetta ja kun  jollain on monipuolisempi seksielämä
[/quote]

Miksi monipuolinen ja estoton tai vapautunut tarkoittaa nykypäivänä peräsuolta? Minä en pidä puuhasta. Ja se ei kyllä minusta poikkea normaalista perus seksistä mitenkään. Itse tykkään, että mies kusee nilkoille seksin jälkeen suihkussa ja fistaus todella avartaa. Parit joille seksi on vain perus oraali, anaali ja emätin osastoa, tuntuvat minusta estoisilta. Enpä silti koskaan ääneen toki mitään sanoisi. Typerää vain olettaa estoiseksi joku joka ei halua anaaliseksiä. Mitä leluihin tulee, mieheni heitti ostamani flesun roskiin:( Tuntui kuulema vain muoviselta korvikkeelta. Olisiko vinkkejä, mitä muita leluja miehille on?

Vierailija
6/6 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penispumpuista kuullut kans että saa jopa kyrpää paksummaksi kuin ennen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi