Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kielletty aihe

Vierailija
29.01.2010 |

Tapasin muutama viiko sitten hurmaavan naisen ja päädyimme sänkyyn. Kohtasin elämäni suurimman emättimen. Aloitimme esileikit ja laitoin etusormen sisään ja liikutin etusormeani (12 cm) äärimmäisiin asentoihin en osunut edes emättimen reunoihin ei sivu eikä ylös alas liikkeessä. En reagoinut asiaan mitenkään mut kyllä oli itselläni se olo että nyt ollaan patongin kanssa messuhallissa ja vaikueksia saada erektio. Sain jotenkin suuseksillä annetuksi hänelle muutaman orgasmin ja imi minut aivan lähelle tulemista joten onnistuin myös laukeamaan emätin yhdynnässä. Olen vieläkin hieman yllättynyt. Näistä ei paljoa puhuta kun nykyisessä miesten maailmassa kaikki käännetään miehen pienen peniksen syyksi.

Olemme edelleen tekemisissä vaikkei kuitenkaan seksin merkeissä mutta ystävinä ja hän on edelleen aivan tyrmäävän hurmaavaa seuraa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei noista liikaa puhuta vaikka olemassa ovatkin niinkuin nakkikkikkelitkin ja muut veturiperseet ja iglupippelit.

Parempi nauttia siitä mitä on eikä unelmoida siitä mitä ei ole.

Vierailija
2/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan ainut jolla on kokemusta väljästä. Harmi kyllä kyseessä on oma vaimoni ja synnytys sen aiheutti.

-se iänikuinen palstan jankuttaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni on urheillut koko ikänsä on kireä kuin viulunkieli 6päkki ja kaikki mut sama juttu. En tiedä tarkkoja mittoja kun on aika kiusallinen asia enkä halua siihen kiinnittää yhtään extra huomiota mutta aikaisempiin kokemuksiini verrattuna koko ero on aivan uskomaton. Onneksi seksi ei ole koko maailma ainakaan meille (virnuilijat toteaa: ei kai voisikaan hjh hjh?) mut niin kuin aikaisempi hemmo sanoi elämänsä voi elää koko ajan surkutellen kaikkea mitä ei ole mut me ajatellaan et se mitä on kokonaisuutena meille riittävän hyvä (virnuilijat: ja vaimo käy poraamas naapurin metrikullia aina kun olet poissa hjeh hjeh...)

Vierailija
4/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoititko, että emättimen riittävä tiukkuus ei ole tärkeää seksissä? On ihan ymmärrettävää, että keskimääräistä paksumman omaavat miehet eivät koe löystymistä niin suurena ongelmana.

Onneksi seksi ei ole koko maailma ainakaan meille

Vierailija
5/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei seksi ole koko maailma

Vierailija
6/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34

Vierailija
7/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysyydellekö? Kyllä sille mahtaa, mutta se on ilmiesesti liian nöyryyttävää naiselle, että treenaisi säännöllisesti. kaiken pitää tapahtua omaehtoisesti. Jos omasta mielestä mitään ongelmaa ei ole, niin silloin ei treenata. Tätä mieltä oma vaimoni ilmeisesti on. Vaiettu tabuhan tämä asia on. Nakertaa se myös miehen itsetuntoa, jos oma kalu tuntuu synnytyksen jälkeen kuin prinssinnakilta. Ei ole miehenkään helppo sanoa naiselle, että ei purista yhtään, tarvisin 6 cm paksun molon.

Minkäs sille mahtaa?

M34

Vierailija
8/8 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin lantionpohjan jumpan jo ennen lapsia ja toivuin ja palauduin hirmu nopeesti synnytyksistä (2). Jo samana iltana, kun olin synnyttänyt, tunsin puristuslihakseni niitä kokeillessa, ja seksi muutaman päivän päästä oli no... ei nyt ihan samaa kuin before, mutta ei paljon puuttunut. Nykyään tiukemmassa kunnossa kuin konsanaan, myös nainen saa seksistä enemmän, kun hallitsee sisäiset lihakset :) Ikäänkuin imee miestä sisälleen, metka tunne. Ja mä oon siis jo 40 v ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi