Helps! Kotikonsteja migreenin hoitoon?
Oon yksin mökillä ja hirveä migreeni iski päälle ja kauhukseni huomasin, että migreenilääkkeet (ja muutkin lääkkeet) jäivät kotiin. Ei ole apteekkia eikä naapureita lähimaillakaan, miten voisin helpottaa tuota kipua jollain muulla tavoin?
Kommentit (26)
Etsi tietoa liittyen TENS elktrodikäsittelyyn. Laitteita on myös kotiin hankittavaksi.
Eräänlaisia hermosimulaattoreita.
Meidän oli tarkoitus kokeilla oikein vakavaan jatkuvaan hermojentuhoutumis sairauteen, asia on vielä kesken.
Auttaa myös migreeniin? kirjoitti:
Ootteko kokeilleet tuota?
Mulla joskus on inkivääri auttanut. En tiedä auttoiko kuitenkin lähinnä usko , vaiko inkiväärin aineet.
Sauna voi joskus auttaa, jos migreenin alkusyy on jumissa olevat lihakset.
Parempi keino on juoda tarpeeksi paljon vettä, ja sitä edistää joku myrkkysuolainen ruoka. Ei kuitenkaan mikään mausteinen vaan mieluummin pelkkä merisuolarae suoraan suuhun. Ei missään nimessä sipsiä, mutta esimerkiksi savuporosiivut ovat olleet minulla migreenin varalta matkaeväinä.
En usko minäkään, että tänne kirjoittaa kukaan juuri pahan migreenikohtauksen aikaan. En minä ainakaan edes näe silloin kunnolla.
Missään nimessä ei kaikille kahvia. Jos se joillekin toimii ok. Joillakin kohtaus laukeaa juuri noista ja pahenee.