Ystävät olivat puhuneet minusta selän takana pahaa liittyen ulkonäkööni (iso mustelma naamassa ja käsivarressa)
Kaaduin pyörällä. Kuulin, että minusta oli puhuttu kuinka joku pahoinpitelee minua. Mikä ei ole totta koska itse kaaduin. Tuntuu pahalta.
Kommentit (10)
Kukapa tuota uskois, jos vain naamassa ja käsivarressa on mustelmat, ni pyörällä kaatuminen ei vakuuta.
Jos he olivat sinusta huolissaan ja spekuloivat, että mitä sinulle on tapahtunut. Vai missä sävyssä sinusta on puhuttu ja kuinka edes tiedät siitä seläntakana puhumisesta?
Ota asia puheeksi ystäviesi kanssa, ehkä asialle on joku hyvä selitys.
Miksi itse ajattelet pahaa yhstävistäsi? Ehkä he ovat huolissaan että olet miehesi pahoinpitelemä tai jotain?
Mustelmat ja muut kolhut eivät ole ulkonäköasioita. On sillä eronsa, puhutaanko vammoista vai nenän muodosta tai väärin päin olevista irtoripsistä.
Mulle kävi samoin, kun teloin itseni kaatumalla. Lähinnä säälin miestä, kun häntä epäiltiin täysin aiheettomasti.
Itsehän vetäisin kunnon legendat kehiin ja kertoilisin ihan eri tarinan jokaiselle, sitten leimaisin jokaisen höppänäksi erikseen ja väittäisin etten ole puhunut tämmöisiä.
Mistä tietää, ettei tämän ketjun aloittaja ole pahoinpitelijä, joka yrittää esiintyä itse kaatuneena?
Eihän se ole pahan puhumista, jos miettivät että pahoinpidelläänkö sinua. Näitä "pyörällä kaatumisia" ja "oveen törmäämisiä" kun on tässäkin maassa vähän turhan paljon.
ystävät?