Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävät olivat puhuneet minusta selän takana pahaa liittyen ulkonäkööni (iso mustelma naamassa ja käsivarressa)

Vierailija
13.09.2021 |

Kaaduin pyörällä. Kuulin, että minusta oli puhuttu kuinka joku pahoinpitelee minua. Mikä ei ole totta koska itse kaaduin. Tuntuu pahalta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävät?

Vierailija
2/10 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa tuota uskois, jos vain naamassa ja käsivarressa on mustelmat, ni pyörällä kaatuminen ei vakuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he olivat sinusta huolissaan ja spekuloivat, että mitä sinulle on tapahtunut. Vai missä sävyssä sinusta on puhuttu ja kuinka edes tiedät siitä seläntakana puhumisesta?

Vierailija
4/10 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi ystäviesi kanssa, ehkä asialle on joku hyvä selitys.

Vierailija
5/10 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse ajattelet pahaa yhstävistäsi? Ehkä he ovat huolissaan että olet miehesi pahoinpitelemä tai jotain?

Vierailija
6/10 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustelmat ja muut kolhut eivät ole ulkonäköasioita. On sillä eronsa, puhutaanko vammoista vai nenän muodosta tai väärin päin olevista irtoripsistä.

Vierailija
7/10 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin, kun teloin itseni kaatumalla. Lähinnä säälin miestä, kun häntä epäiltiin täysin aiheettomasti.

Vierailija
8/10 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän vetäisin kunnon legendat kehiin ja kertoilisin ihan eri tarinan jokaiselle, sitten leimaisin jokaisen höppänäksi erikseen ja väittäisin etten ole puhunut tämmöisiä.

Vierailija
9/10 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, ettei tämän ketjun aloittaja ole pahoinpitelijä, joka yrittää esiintyä itse kaatuneena?

Vierailija
10/10 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole pahan puhumista, jos miettivät että pahoinpidelläänkö sinua. Näitä "pyörällä kaatumisia" ja "oveen törmäämisiä" kun on tässäkin maassa vähän turhan paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän