kysynkö mieheltä VIELÄ KERRAN, onko meillä treffit illalla?
ehdotin miehelle treffejä täksi illaksi viime viikolla.
ei oikein saanut vastausta että tuleeko vai ei.
eilen viimeksi kysyin, että aikooko tulla ja mies kysyi että monen aikaan mulle sopisi--kerroin ajan, ei vastausta. pyysin ilmoittamaan tänään aamupäivällä, että tuleeko vai ei.
jos ei kuulu vastausta, annanko olla, vai tivaanko vielä kerran?:) se on vähän ujompi mies...
Kommentit (5)
Mä en ainakaan jaksais kysellä! Nyt on miehen vuoro tehdä peliliike vaikka olisikin vähän ujompi...
Ei kai niin ujoa voi ollakaan, joka ei kysyttäessä uskalla vastata. Jos se on susta kiinnostunut, niin aivan varmaan saa sen verran sanottua että lähtee treffeille.
Mä en kyselis enää mitään, enkä myöskään ilmestyisi treffeille. Jotain itsekunnioitusta nainen.
taidan tosiaan antaa olla. ärsyttää vaan niin suunnattomasti, nyt olisi ollut saumaa ja aikaa treffeille, ja itse se on ehdotellut kanssa kovasti.
mmm... nyt kun muistelen, niin viimeksi treffit meni mönkään kun miehestä ei kuulunut mitään. seuraavana päivänä ilmoitti että sori, meni ilta uusiksi.
taidan lempata koko miehen. tässähän ajatukset selkiintyvät:D
ap
Älä kysy, oma menetyksensä, jos ei uskalla/halua tmv. Miehistä ei ota selvää.
Anna olla.. Ei taida mies osata sanoa ei. Kyllä hän olisi jo sanonut jos haluaisi treffeille!