Lue keskustelun säännöt.
Hammaslääkärihinnat pääkaupunkiseudulla?
11.08.2008 |
Olisiko kellää lähiajan kokemusta esim hammaslääkäripelosta kärsivien hoitoon erikoituneiden lääkäriasemien hintatasosta? Minkälaisen paukkuun kannattaa varautua ensimmäisellä kerralla?
Edellisestä käynnistä on jo 10 vuotta :(. En päässyt opiskeluaikana hammaslääkäriin (yliopistolla), kun en tajunnut valehdella, että oli särkenyt jo monta päivää ja sen jälkeen asia jotenkin jäi ja jäi (ja särky siis loppui kuin seinään). Nyt olen kehittänyt asiasta elää suuremman ongelman enkä enää kehtaa mennä hammaslääkäriin :(, kun pelkään, että edessä on kallis ja iso remontti....Voi nolous....
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muutaman hammaslääkärikokemuksen perusteella sanoisin, että kymmenistä jopa satoihin euroihin.
Sen verran voisin sanoa myös, että varo kaikista eniten Hammassairaalaa (joka on juuri pelkoihin erikoistunut, varaa aika jonnekin muualle). Minä en ole koskaan pelännyt hammaslääkäriä, mutta siellä tyrivät niin maan perusteellisesti ja lopputulos on se, että kunta on siihen aivan tympääntynyt ja samoin minä, joka heidän tyrimisten takia menetin hampaan ja huuli/leuka on nyt vielä tunnotonkin ja sössötän.
Täytyy ottaa selvää, että miten tuota asiaa selvittelen, nyt vaan täytyy keskittyä elämään ja parantelemiseen. Keskiviikkona kirurgi aikoo katsoa, että mitä tässä on tapahtunut ja mitä vielä olisi tehtävissä.
Niin ja kunnallisesta minulla on taas vain positiivista sanottavaa, joten kokeile ihmeessä kunnallista. Sano jo aikaa varatessa, että sua pelottaa, niin ehkä valitsevat sulle empaattisen hammaslääkärin.