Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla sarjan jukka

Vierailija
24.10.2014 |

Olen jäänyt koukkuun iholla-sarjaan ja kaikkein ihanin symppis on se Jukka, jonka luona on ne kolme lasta vuoroviikoin.

Yrjänää minä en tajua ja se opettaja -esko, sen vaimo, ihan kauhea nalkuttaja, kimittäjä. Nätti ku mikä, mutta... en ymmärrä miten se mies jaksaa.

Ehkä sitten kamera ei näytä koko totuutta eli kamera näyttää vain ne kimitykset ja nalkutukset, eikä sitä muuta puolta sieltä ollenkaan.

jukka on kuitenkin aivan ihana symppis, niin tavallinen ja aito ihminen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ja seuraavassa iholla-sarjassa olen minäkin !

Vierailija
2/2 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:20"]

Olen jäänyt koukkuun iholla-sarjaan ja kaikkein ihanin symppis on se Jukka, jonka luona on ne kolme lasta vuoroviikoin.

Yrjänää minä en tajua ja se opettaja -esko, sen vaimo, ihan kauhea nalkuttaja, kimittäjä. Nätti ku mikä, mutta... en ymmärrä miten se mies jaksaa.

Ehkä sitten kamera ei näytä koko totuutta eli kamera näyttää vain ne kimitykset ja nalkutukset, eikä sitä muuta puolta sieltä ollenkaan.

jukka on kuitenkin aivan ihana symppis, niin tavallinen ja aito ihminen.

[/quote] Juu, minusta Jukka on myös erittäin miellyttävän oloinen mies :) Harvinaisen jalat maassa oleva ja fiksu kaveri.

Se sijaan blogipariskunta nostaa kyllä pienet oksut kurkkuun. Harvoin tuntemattomat ihmiset rassaa ihan näin paljoa!! Oikein itseä suututtaa, että jaksaakin nostaa kierroksia jostain näin turhasta asiasta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi