Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirena poistuu itsekseen

Vierailija
24.10.2014 |

Mirena asennettiin 2 viikkoa sitten. Supistellut on aika reippaasti ja pientä vuotoa, ei kuitenkaan mitään runsaampaa. Alkuun tunsin langat parin sentin mittaisia. Nyt kun kokeilin, tuntuivat langat paljon pidemmiltä. Olisiko kierukka voinut lähteä näin nopeasti liikkeelle? Onko kellään kokemusta? Ilmeisesti runsaan vuodon mukana voi poistua, mutta mulla vuoto on ollut tosi niukkaa. Joo, menen lääkäriin kunhan ehdin, mutta haluaisin kuulla kokemuksia jos tuo on joltain poistunut itsekseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla pois paikaltaan. Lääkäriin mars.

Vierailija
2/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poistui ei tosin mirena vaan kuparikierukka. Mutta tosiaan, tuli supisteluja ja niiden mukana kierukka ulos. Koitettiin uusiksikin mutta sama kävi. Sitten lääkäri totesi jo, että mulla vaan on supisteluherkkä kohtu joka poistaa vierasesineen, joten ei kannata kierukkaehkäisyä enää yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit huomannut jos olisi poistunut. Langat usein vetäytyvät kohdunkaulaan. Ei niitä tarvitse jatkuvasti tunnustella. Itse en tunnustele koskaan.

Vierailija
4/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:50"]

Olisit huomannut jos olisi poistunut. Langat usein vetäytyvät kohdunkaulaan. Ei niitä tarvitse jatkuvasti tunnustella. Itse en tunnustele koskaan.

[/quote]

Lun hätäisesti. Eli sinä tunnet langat kuitenkin. Käy tarkistuttamassa tilanne. Kyllähän kierukka toki kohdussa on edelleen eikä siellä paljon on tilaa liikkua.

Vierailija
5/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:50"]

[/quote]

Kannattaa ehkä lukea aloitusviesti uudelleen.

Vierailija
6/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne langat siis tuntuu nyt varmaan 5 cm pitkinä, tuskin niitä on niin pitkiksi jätetty. Voi p-, en nyt jaksaisi säätää tän kanssa. Onko joku saanut Bayerilta korvausta kierukan hinnasta jos on poistunut nopeasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi