Jos sua haukutaan niin eikö tee mieli sanoa takasin?
Ottaa vähän itteää niskasta kiinni ja tempasta kunnolla takas. Saattais haukkuja yllättyä. Niinku mun kamala sukulainen. Joka aina kyttää ja haukkuu mua.
Kommentit (24)
Kyllä se harmittaa kun joku aukoo päätään ja sanoo pahasti, eikä sillä hetkellä keksi mitään ilkeää puolustaakseen. Myöhemmin tulee kyllä mieleen mitä kaikkea nasevaa olisi voinut sanoa ja tehdä. Olisinpa ihminen, joka samantien osaisi antaa takaisin seurauksista välittämättä.
Sitä vaan aattelee muita, eikä viitsi aiheuttaa muille pahaa ja auta armias jos sellainen joka yleensä ei mitään sano puolustaakseen, kerran ärähtää niin sanotaan, että mikä sille nyt tuli, leikkilläänhän minä sitä vaan kiusasin ei siitä pidä suuttua, kun joka päivä hakataan ja kiusataan.
Heität takaisin jotain vaikka toisen liikakiloista ja poistut paikalta, jopa menee louskutin kiinni.
Ei se takaisin sanominen edes auta kiusaajiin. Luokallani oli tyttö jonka parasta hupia oli nolata minut ja puhua minusta pahaa. Kerran kostin hänelle ja meni lavertelemaan opelle. Ja nykyäänkin vetoaa tähän yhteen kertaan ja puhuu kaikille että häntä koulukiusattiin ja minä olin kiusaaja. Vaikka se oli pääosin toisinpäin. Tuosta yhdestä kerrasta pyysin heti anteeksikin mutta ei se tehoa näihin luonnevikaisiin.
Tekisi, mutta en sano. Mutta perästä kuuluu.