Kolmekirjaimisia nimiä
Kertokaa nimiä, joissa on kolme kirjainta. Tytölle ja pojalle.
Kommentit (23)
Ida, Ada, Eva, Isa, Iia, Lea, Ava, Lia, Myy, Mea, Eea, Rea, Rae, Mae, Mia, Pia, Tea, Pii, Ira.
Esa, Ari, Mio, Leo.
Tua, Bea, Mio, Lea, Anu, Kia, Mia, Noa, Aki, Ilo, Ari, Aku, Rea, Vea
Nea, Bea, Nia, Ria, Kia, Jin
Jan, Kim, Jon
Iia, Mea, Ani, Uno, Lia, Eli, Nia,
Hollannissa on paljon 3-kirjallisia nimiä. Pim, Vim, Rik, Pol, Luk, Aad, Aat, Abe. Mie, Nel, Rie.
Hollannissa on paljon 3-kirjallisia nimiä. Pim, Vim, Rik, Pol, Luk, Aad, Aat, Abe. Mie, Nel, Rie.
Ihanaa, kerrankin nimiketju, jossa on mainittu minun nimeni, ja useammin kuin kerran!
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:18"]
Ihanaa, kerrankin nimiketju, jossa on mainittu minun nimeni, ja useammin kuin kerran!
[/quote]
Moi Mia.
Tässä ei ollut kyse kauneimmista nimistä, sori.
Jännä, että kukaan ei ole maininnut tämän päivän (Hesarin syntyneiden mukaan) muotinimeä Mai. Jos saisin vielä tytön, hänestä tulisi Mai.
Ava, Ada, Bea, Dan, Eva, Ela (heh...), Fia, Guy, Ida, Ira, Joa, Jan, Joe, Jim, Kia, Kim, Kai, Kaj, Lia, Lex, Leo, Lea, Mia, Mio, Mai, Maj, Nea, Noa, Ove, Ona, Pia, Pax, Per, Ria, Rex, Roy, Roi, Sam, Tua, Tia, Tim, Una.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:19"]
[/quote]
Moi Mia.
[/quote]
*tirsk*
Pieleen meni.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:19"]
[/quote]
Moi Mia.
[/quote]
*tirsk*
Pieleen meni.
[/quote]
Enkä sitäpaitsi kai puhunutkaan mitään kauneimmista nimistä. Sanoin vaan, että nimeni on kerrankin mainittu. Eli et pystynyt pilaamaan päivääni, vaikka kai halusitkin. :) Ja mulla on ihana nimi.
Mia, Pia, Ria, Tia, Lia, Fia, Ira, Isa, Åsa, Uma, Lea, Tea, Rea, Kim, Jon, Jan, Kai, Ola, Ali, Esa, Tom, Tim, Teo, Max, Ari, Are, Ove, Uno