Polyamoria ja rakastumisen seuraukset
Menin rakastumaan poly-ihmiseen. Hän rikkoi minut täysin. Valehteli ja petti, rikkoi perhesuhteeni myös. Seurauksena olen pistänyt hyvän kiertämään. Jo kolmelle ihmiselle tehnyt saman asian ja samaa aion jatkaa. Ai että on kivaa tehdä tätä. Ensin lupailen maat ja taivaat, sitten jätän. Ihana opetus häneltä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kahta naista aidosti. Polyamoriaa siis. He ovat rikkoneet minut. Keltään en olisi viemässä mitään. He eivät hyväksy minua. Olen ajatellut muuttaa erakoksi koppiin, jotta en saisi päälleni haukkumista.
Lienee kannatettava ajatus. Minä valitsin toisin, aion rikkoa muita ihmisiä ja nautin siitä. Jokainen tavallaan.
Rakkaus on hyvä ja lämmin tunne, Seksuaalisuus ei ole se tärkein asia. Minä sillä, että en voi olla rakastamatta, aiheutan muille pahaa oloa. Se ei ole rakastamiani kohtaan oikein. Itsellä ei ole tarvetta kuksia ympäriinsä ja käyttää polyamorisuutta syynä mihinkään. Se sattuu myös itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kahta naista aidosti. Polyamoriaa siis. He ovat rikkoneet minut. Keltään en olisi viemässä mitään. He eivät hyväksy minua. Olen ajatellut muuttaa erakoksi koppiin, jotta en saisi päälleni haukkumista.
Lienee kannatettava ajatus. Minä valitsin toisin, aion rikkoa muita ihmisiä ja nautin siitä. Jokainen tavallaan.
Rakkaus on hyvä ja lämmin tunne, Seksuaalisuus ei ole se tärkein asia. Minä sillä, että en voi olla rakastamatta, aiheutan muille pahaa oloa. Se ei ole rakastamiani kohtaan oikein. Itsellä ei ole tarvetta kuksia ympäriinsä ja käyttää polyamorisuutta syynä mihinkään. Se sattuu myös itseeni.
Hyvä että osaat kantaa vastuusi toisten hyvinvoinnista, siis niille muille. Miksi kiusaat itseäsi, kun voisit elää itsesi näköistä elämää terveen itsekkäästi?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kaikkia naisia, vain osa minua. Olenko poly?
Taidat olla trolli ennemmin.
Tänään jätin yhden, whatsapp-viestillä. Nyt se hädissään yrittää ottaa yhteyttä. Ai että tekee hyvää, en varmasti vastaa sille yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa huomannut polyjen kanssa pyöriessäni. Tunnevammaista porukkaa kaikki. Haluavat rusinat pullasta ajattelematta toisten tarpeita ja toiveita. Homma toimii aina tosia alistamalla omiin itsekkäisiin muotteihin, säälittävät tyypit sitten niihin menevät. Mielestäni ihan oikeita havaintoja, noin siellä ihmiset toimivat.
Juuri näin. Joku on vain keksinyt hienon ilmaisun ,polyamorinen. Oikea ilmaisu olisi mulkku.
Nuo ovat aika pienet piirit, huono käytös kantaa huonoa hedelmää. Tosin jos muutkin käyttäytyy samalla tavalla, niin sittenhän sovit hyvin joukkoon. Marginaaliporukkaa, josta puhutaan paljon lukumäärään nähden.
Nyt se idiootti tuli jo ovelle kolkuttelemaan. Tästä tulee vielä hauskaa.
Itsestäni tuntuu, että vapaan suhteen, ikävän ihmisen, mitä keksittekään, käytetään syynä polyamorisuuteen. Itse aidosti rakastan ja se satuttaa rakkaitani. En ryhdy itsemurhaan, mutta jotain olisi keksittävä.
Noh, kunhan tuosta kasvat vielä ihmisenä, niin saattaapi olla että ymmärrät tekeväsi nyt väärin. Ja ohittaneesi sen varsinaisen opetuksen, joka tuosta kaltoinkohdelluksi tulemisesta olisi ollut opittavana. Oppia ikä kaikki...
Rakastaminen ei ole ikinä väärin. Aito polyamoria mielestäni ei oikeutas satuttamiseen, mutta se ei myöskään saa muiden tuomita. Tämä on vaikea asia. Kuitenkin itse rakastan kahta naista.
Iltalehti uutisoi tuosta BDSM- Klubista...
Polyamoria sen suojista harjoitettuna on vielä rajumpaa ja rajoja rikkovaa...
Alan piireissä kiertää tarina kuinka erästä tunnettua ns. naistenrikkojaa pidetään puoljumalana..
sitä se turnipsiperseisyys teettää...
Rakastan kaikkia naisia, vain osa minua. Olenko poly?