Mieheni ei suostu oraaliseksiin :( reilua?
mies haluaa minun ottavan suihin mutta ei suostu itse nuolemaan mua. suhteen alussa nuoli lähes joka kerta sitten harvemmin. Noin 5kk sitten lopetti kokonaan. Sanoi syyksi että on saanut trauman kun näki mun verisen tampoonin. Nyttemmin on unohtanut syyn, sanoo ettei tiedä miksi ei halua tai sitten koittaa olla hauska ja sanoo ettei hän ole koira. Pitäisikö minunkin lopettaa suihin ottaminen, alkaa pihtailla kunnes saan välillä suuseksiä. Ongelma on se, etten saa orgasmia helposti. Kunnon esileikit ja oraaliseksi auttaisi mutta mies ei suostu :( Neuvoja kiitos
Kommentit (12)
No minunkaan mies ei nuole, joten en minäkään ota suihin. Mies hoitelee minut sormilla ennen yhdyntää, muuten kyllä jäis seksit harrastamatta, jos en mitään esileikkiä saisi.
Mä otan suihin esileikkinä, vaikka mies ei niin tekisi nyt tässä tilanteessa, jossa haluan niin paljon useammin kuin mies. Itse kun wn välttämättä tarvitse esileikkejä. Mutta pidemmän päälle aion itsekin pyytää taas, jos en pyytämättä saa.
Jos tilanne ois toisinpäin, niin neuvo olis, että jätä se!!1
Onko alapää ajeltu... Puhdas? Itse en pystyisi nuolemaan karvaisia toosaa... Muuten esileikki ja pillun lipittäminen on itsestäänselvyys. Kokopäivän töissä istunut hikinen pillu on parempi kuin karvanen kyllä se sylki sen pesee.
No, ketään ei saa pakottaa, mutta ei sunkaan kyllä sitten tarvitse suihin ottaa.
Koira kehiin sitten. Mitähän siitä tykkäis?
Et sitten itsekään anna, tietenkään.
Pakottaa ei voi, mutta lopeta säkin sit suuseksi ja sano vaikka että oot yhtäkkiä kauheen tietonen että spermasta osa on kusta ja että nuolet hänen kusiputkeaan. Tai jotain muuta älytöntä jonka sinäkin voit tuon tampoonin tavoin vaan unohtaa.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:27"]
Pakottaa ei voi, mutta lopeta säkin sit suuseksi ja sano vaikka että oot yhtäkkiä kauheen tietonen että spermasta osa on kusta ja että nuolet hänen kusiputkeaan. Tai jotain muuta älytöntä jonka sinäkin voit tuon tampoonin tavoin vaan unohtaa.
[/quote]
Näin minäkin ehdottaisin tekemään.
Tietenkään et ota suihin, jos mieskään ei suostu nuolemaan. Seksin jälkeen voit pyytää miestä hoitelemaan sinut käsin.