Minua kiristetään
Nyt on paha paikka. Olen itse vahvasti alaikäinen, ja niin on kyseinen entinen ihastukseni joka kiristää minua. hänellä on paljon (10-20) alastonkuvaa minusta (joissain näkyy naama) ja hän uhkaa että lähettää ne ystävilleni ja snapchatin my story tilaan jonka näkee KAIKKI, ellen maksa hänelle 30€ rahasummaa. tietenkin minä maksaisin sen rahasumman, mutta siitä ei ole takuuta että poistaako hän ne kuvat vai kiristääkö vain lisää tai kenties suoraan levittää niitä. nimeä en tiedä varmaksi koska tapasin hänet netissä, ja hän ei ole vielä edes rikosoikeudellisessa vastuussa, eli häntä ei kiinnosta että tuleeko poliisit asialle koska hän ei joudu siitä pulaan. mitä minun pitäisi tehdä? kysele vain lisää jos kiinnostaa, kaikki apu on tarpeen. oon itkenyt itteni uneen tästä asiasta useamman illan jo ja minua ahdistaa PALJON. autathan pientä miehenalkua pulassa?
Kommentit (11)
Jos on totta niin tuo on laitonta ja ehdottomasti teet rikosilmoituksen.
Onko kiristaja aikuinen vai alaikainen myös?
No ei kyllä ole alaikäisen kirjoittamaa tekstiä.
Niin, poliisi selvittää tytön henkilöllisyyden. Älä vaan maksa, ilmoita, että jos yksikin kuva ilmestyy, tyttö saa vastata, jos ei rikoksesta syytettynä, niin sosiaalipuoli puuttuu asiaan ja ilmoitus tulee myös vanhemmille.
Kerro vanhemmillesi, ja soitat tytölle ja annat puhelimen vanhemmillesi, sanotte että jos kiristys ei lopu niin teette rikosilmoituksen. Se jää tytön tietoihin vaikka onkin alaikäinen. Kertokaa mitä siitä seuraa jos on rikosrekisteri.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vanhemmillesi, ja soitat tytölle ja annat puhelimen vanhemmillesi, sanotte että jos kiristys ei lopu niin teette rikosilmoituksen. Se jää tytön tietoihin vaikka onkin alaikäinen. Kertokaa mitä siitä seuraa jos on rikosrekisteri.
Rikosrekisteri tulee vain ehdottomista ja ehdollista vankeustuomioista, kuvattu tilanne ei siihen johda.
kantaa ottamatta tähän juttuun....ihan aikuisten oikeasti, mkä on ideana niitä alastonkuvia yleensäkään kellekään lähetellä. Ne koituu harmiksi aikaa myöten kaikissa tilanteissa. Varsinkin nuorena ja lyhyissä suhteissa, jotka aina päättyy.
Poika 18v taas satuilee uudella nikillä.
Vierailija kirjoitti:
Poika 18v taas satuilee uudella nikillä.
Jep, tämä on se sama, "mies 40 v", "kiltti mies 39 v", "kehitysvammainen mies 51 v", "tyttö 16 v" ja monta tusinaa muuta nikkiä.
Poliisille ilmoitus.