Ei koskaan mitään rakkausasiaa fb:iin, muita?
Meillä mennyt jo pudempään huonommin avioliitossa ja nyt olemme eroamassa. Kyllä välillä kurjalta tuntuu lukea päivityksiä jossa ollaan niin onnellisia miehen kanssa, reissataan kaksin, ollaan rakastuneita jne. Itse en ole koskaan voinut mitään tuollaista sinne laittaa :(
Kohtalotovereita?
Kommentit (15)
No meillä menee ihan hyvin avioliitossa, mutta en ole silti koskaan laittanut fb:iin mitään rakkauspäivityksiä. No hääpäivämaininnan kyllä, mutta en silloinkaan mitään pusipusi-juttua, vaan ihan asiana sen. Jotenkin teinimäistä se rakkauden julkinen hehkutus. Vaikka tekee sitä jotkut aikuisetkin.
En päivitä parisuhdeasioitani Fcebookiin, ja olemme olleet onnellisesti yhdessä jo monta vuotta.
Muista ap ettei niillä parisuhde-hehkuttajilla välttämättä onnellisesti ole asiat.
Mulla ei lue fb:ssa mitään parisuhteesta, kerran erään riidan aikana olin lapsellinen ja poistin sen "Parisuhteessa sen ja sen kanssa"-kohdan ja kun riita oli päätin, etten enää edes laita sitä. Eiköhän jokainen tiedä, että yhdessä ollaan edelleen kun on pieni vauvakin nykyään.
En ole minäkään koskaan yhtään parisuhde hehkutusta laittanut vaikka mulla onkin maailman paras mies <3 yhdessä oltubjo 12v.
En laita Faceen parisuhdeasioitani, paitsi sen kyllä mainitsin, kun menin naimisiin. En kylläkään pidättäydy siitä sen takia, ettei kukaan onnettomassa suhteessa oleva kaverini loukkaantuisi.
Minäkään en pidä parisuhdestatusta facebookissa. Mies toki vilahtelee päivityksissä, mutta ei kovin romanttisesti. Jos joskus mennään naimisiin niin sitten varmaan laitan julkiseksi, kun on muutenkin ns. virallista. Muuten en näe, miten parisuhteeni vaiheet kuuluu joilekin vanhoille koulukavereille tms.
En ole sinne mitään enää laittanut, kun kaikki miehet vaan pettää vasemmalta ja oikealta.
Mä en päivitä rakkauselämääni naamakirjaan, koska en halua sitä lasteni isän reposteltavaksi. Kunnioituksesta eksää kohtaan siis.
On siis erottu aikapäiviä sitten, molemmilla uudet kumppanit. Olen kyllä päivittänyt kuvia yhteisiltä matkoilta, mutta maisemia. Siis nyksä on kuvioissa, mutta ei kuvissa.
Ne jotka eniten hössöttää ja pusipusittelee facessa puolisoaan, eroavat usein tosi pian. En tiedä miksi mutta muutamalle (25-35v) pariskunnalle on niin käynyt. Välillä itseäni harmittaa kun en muiden tavoin voi laittaa kuvia "kulta toi kukkia" ym koska en saa kukkia. Rakkautta silti riittänyt jo 15vuotta! Kehuskelulla on Laaksonen loppu
9 jatkaa vielä, itse kyllä tykkään erityisesti vuosipäiväpäivityksistä. On vaan jotenkin kiva lukea, että joillain menee hyvin vielä vuosien suhteen jälkeen. Lyhyet suhteet ja erot sopii paremmin rivien välistä luettaviksi.
mullakaan ei näy edes parisuhdestatus. en ikinä kommentoi mieheni seinälle tai kuviin eikä hänkään minun juttuihini. yhteispäivityksiä ei ole kummallakaan. silti meillä on vuosia kestänyt, onnellinen parisuhde.
sen sijaan niiden siirappisten päivitysten ja kommenttien laittajien suhteet ei ole kauaa kestäneet. ovat myös osa itse sanoneet että sitä enemmän tuli postattua mitä huonommin meni.
#12laaksonen :D piti olla pa5kainen loppu! :D
Tunnen kyllä myötähäpeää kaikkia parisuhdehehkuttajia kohtaan. Asialliset parisuhdetoteamukset nyt vielä menevät, mutta julkitunteilu on minusta vastenmielistä ja teinimäistä. Pahinta on kuitenkin julkiriitely, se on jo todella säälittävää ja kertoo paljon ihmisen harkintakyvystä.
Älä siis ainakaan tuollaisen takia muserru, että itselläsi ei ole kirjoitettavaa. Et sinä mikään saippuaoopperan hahmo ole, eli sinulla ei ole velvollisuutta tuottaa yleisölle viihdettä elämästäsi. Vaikutat siis asiallisemmalta, kun et päivitä liian henkilökohtaisia asioita palveluun, jossa viestisi voivat lopulta päätyä hyvinkin julkisiksi.
En ole koskaan laittanut mitään muuta parisuhdepäivityksiä, kuin muuttanut tilani sinkusta parisuhteeseen yhden kerran. Ja onnellisessa 5vuotta kestäneessä parisuhteessa olen.