Miksi varattu mies tulee aloitteestaan juttelemaan minulle, vaikka tietää tunteistani?
Ja on siis torjunut minut kun kerroin tunteistani hänelle. Pitääkö minua kaverina vai kenties hänellä salaa tunteita minua kohtaan? Olen hämilläni ja rupean kerta toisensa jälkeen fantasioimaan tästä miehestä uudelleen tän takia.
Kommentit (40)
Koska siellä työpaikalla pitää tulla toimeen kaikkien hullujenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No kun ei olla samoissa tehtävissä, eikä olisi oikeas tarvetta tulla juttelemaan mulle.
Ap
Yksi oleellinen sana: varattu. Eli tee oikein ja unohda.
Vierailija kirjoitti:
Pikoos pinppi
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Yksi oleellinen sana: varattu. Eli tee oikein ja unohda.
Jep, olen koittanutkin, enkä tyrkytä itseäni. Tuli paljastettua tunteet, mutta ei sen enempää.
Ap
Unohda koko juttu. Halusi mitä halusi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaisissa keskusteluissa tullaan heti leimaamaan ap hulluksi? Luuletteko, ettei kiellettyä hedelmää muka kukaan muu maapallolla himoitse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaisissa keskusteluissa tullaan heti leimaamaan ap hulluksi? Luuletteko, ettei kiellettyä hedelmää muka kukaan muu maapallolla himoitse?
Kyllä päässä sirittää eikä ole täysin normaali jos on jo torjuttu ja silti kuvittelee jotain enemmän. Avainsanat: varattu ja torjuttu.
Käylä kirjoitti:
Se haluu sua.
Ja tästä ei sitten kannata olla erityisen imarreltu vaikka näin olisikin. Olet ihastuksestasi kertoessasi antanut aihetta uskoa että voisi irrota ja moni mies tarttuu tilaisuuteen vaikkei sen kummempaa kiinnostusta olisikaan.
Yrittää olla kohtelias kuten muillekin työkavereille. Ei kannattaisi.
Et ilmeisesti edes tunne tyyppiä kovin hyvin ja silti olet katsonut aiheelliseksi paljastaa "tunteesi" hänelle. Tämä kertoo jo tarpeeksi. Harhaa koko juttu.
Jos kerta torjunut niin varmaan nauttii ihailusta ja huomiosta joten hakeutuu seuraan. Kannattaa sanoa että parempi ettette juttele tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä päässä sirittää eikä ole täysin normaali jos on jo torjuttu ja silti kuvittelee jotain enemmän. Avainsanat: varattu ja torjuttu.
Aika naivia ajatella noin, ohiksena vaan sanon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jättäisi mut sitten rauhaan. Ärsyttää, että tullaan vääntämään tikusta asiaa ja kyselemään kuulumisia, kun sellaiseen ei ole työmme puolesta mitään tarvetta.
Ihan kuin näiden tunteiden kanssa eläminen olisi helppoa vuodesta toiseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla aika kokematon ja/tai elekieltä ymmärtämätön jos ei miehestä näe, himoitseeko tämä.
Onhan se kivaa olla ihailtu, sukupuolesta riippumatta. Pikkuflirttikin voi piristää päivää.
Tietysti ikävää sen kannalta, joka on tunteineen tosissaan liikkeellä.