Toimiikohan Wrap it works-kääreet?
Facebookissa törmäsin tutun tykkämään mainokseen. Googlailin ja Youtubekin näyttää olevan pullollaan videoita. Kieltämättä kiinnostuin, vatsani on tosi arpinenkin ja muutoskuvat näytti huikeilta. Onko kukaan kokeillut?
Kommentit (19)
Itse myyn wrappeja ja omilla asiakkaillani sekä itselläni tulokset ovat puhuneet puolestaan! Ehdottomasti kannustan kaikkia kokeilemaan tuotetta. 4:n kappaleen hoitokuurilla on saatu ihan mielettömiä tuloksia aikaan! Facebookista löytää minunkin sivuni Wrap by Marjo Rovaniemi, joissa on paljon kuvia ja tuotteista tietoa. Ja tottakai yksityisviesteillä vastaan kaikkiin kysymyksiin :)
Voiko nää oikeasti toimia? Tosiaan googlaamalla ei löytynyt huonoja kokemuksia ollenkaan... pelkkää hehkutusta, mutta sitten kun tarkemmin katsoi, kaikki nämä hehkuttajat myyvät itse noita kääreitä, tai ainakin joku kaveri myy. Luulisi, että jonnekin kuitenkin pääsisi myös negatiivisia kokemuksia kirjoittelemaan (vaikka tänne av:lle), jos sellaisia on!
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:07"]
Siis ihan oikeasti? Onko tämän tuotteen markkinointi järjestetty niin, että jälleenmyyjiä on pilvin pimein ja he käyvät hehkuttamassa tuotetta eri keskusteluissa? Tuntuu ettei yksikään kehuja ole normikäyttäjä, vaan aina joku myyjä tai "myyjän kaveri" joka heti linkkaa yhteystiedot perään. Muut kehujat ovat sitten bloggajia, jotka ovat saaneet ilmaisen setin testaukseen. Ja tämän tarkoituksenahan on että pitää kirjoittaa kehupuhe blogiin sitten. Missä puolueettomat palautteet????
[/quote]
Perus verkostokusetus.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:30"]
Voiko nää oikeasti toimia? Tosiaan googlaamalla ei löytynyt huonoja kokemuksia ollenkaan... pelkkää hehkutusta, mutta sitten kun tarkemmin katsoi, kaikki nämä hehkuttajat myyvät itse noita kääreitä, tai ainakin joku kaveri myy. Luulisi, että jonnekin kuitenkin pääsisi myös negatiivisia kokemuksia kirjoittelemaan (vaikka tänne av:lle), jos sellaisia on!
[/quote]
Ihmiset harvoin haluavat kertoa tulleensa huijatuiksi.
Minä joka tuossa ylempänä näitä kolmea pakettia myin pois en todellakaan ole jälleenmyyjä vaan olen itse kokeillut, minulla kahden paketin jälkeen muutama sentti vyötäröltä pois mutta pojallani joka muutenkin reenaa oli muutokset selkeitä! Itse olen niin laiska käymään salilla ym. että tämä "tukihoito" menee minulla hukkaan koska pelkästään tällä yllä pidettävä lopputulos tulee minun kukkarolle liian kalliiksi! Siitä syystä myyn nuo kolme pakettia ja geelin pois. Siinä toivossa että on joku jota ne palvelee par5857emmin kun minua. Uskon ja olen myös vierestä nähnyt näillä saavutettavat tulokset mutta minun elämäntapa ei tue näitä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:44"]
Minä joka tuossa ylempänä näitä kolmea pakettia myin pois en todellakaan ole jälleenmyyjä vaan olen itse kokeillut, minulla kahden paketin jälkeen muutama sentti vyötäröltä pois mutta pojallani joka muutenkin reenaa oli muutokset selkeitä! Itse olen niin laiska käymään salilla ym. että tämä "tukihoito" menee minulla hukkaan koska pelkästään tällä yllä pidettävä lopputulos tulee minun kukkarolle liian kalliiksi! Siitä syystä myyn nuo kolme pakettia ja geelin pois. Siinä toivossa että on joku jota ne palvelee par5857emmin kun minua. Uskon ja olen myös vierestä nähnyt näillä saavutettavat tulokset mutta minun elämäntapa ei tue näitä.
[/quote]
Okei, no kiitos sinulle kommentistasi. Tämä kuulosti jo paljon aidommalta!
Kolmesta wrappi paketista on vielä kaksi myymättä + geeli. Luovun niistä hintaan 77€/wrap-paketti (yhdelle wrapille jää hintaa 19,25) ja geeli 70€. Jos haluat ostaa 1 paketin wrappeja + geelin saat ne 130€:lla, (säästät 17€.) Jos päätät ottaa molemmat wrappipaketit ja geelin saat koko setin 200€. (säästät 24€). Wrapit tulee ihan kirjeessä, geelin joutuu lähettämään pikku pakettina. Kustannan postit. Yhteyttä voit ottaa riitta.valkonen@gmail.com.
Eikö kukaan? Muutokseen verrattuna minusta 25€ hinta tuntu kohtuulliselta, näitä kun saa tilattua kotiinkin näiltä myyjiltä, ebaysta tms niin vaikutti tosi hyvältä, ehkä sitten liian hyvää ollakseen totta?
näitä kuvia katselin http://www.thebodywrappros.com/body-wraps/before-and-after/
Minä olen kokeilut ja juurikin tilannut tuolta Wrap Rovaniemeltä, sekä lisäksi Wrap by Satu sivustolta kun en saanut tuota toista kiinni juuri silloin kun tarvitsin tuotteita. Nämä molemmat toimittivat kirjeessä todella nopeasti tuotteet. Suosittelen, itse olen kokenut muutoksen jota en kadu.
teamsuvi.itworkseu.com :)
Tervetuloa!
Siis ihan oikeasti? Onko tämän tuotteen markkinointi järjestetty niin, että jälleenmyyjiä on pilvin pimein ja he käyvät hehkuttamassa tuotetta eri keskusteluissa? Tuntuu ettei yksikään kehuja ole normikäyttäjä, vaan aina joku myyjä tai "myyjän kaveri" joka heti linkkaa yhteystiedot perään. Muut kehujat ovat sitten bloggajia, jotka ovat saaneet ilmaisen setin testaukseen. Ja tämän tarkoituksenahan on että pitää kirjoittaa kehupuhe blogiin sitten. Missä puolueettomat palautteet????
Ylimääräisiä Wrapeja! Jos joku haluaa kokeilla niin minä voisin myydä kolme pakettia wrappeja ja yhden hoitoa tukevan Defining geelin (sisältää samaa geeliä mitä wrapit mutta helpompi käyttää esim. käsivarsiin) Kaikki avaamattomissa pakkauksissa. Toimittaa voin vaikka postiennakolla niin että voit avata paketin virkailijan nähden ja todeta että sait mitä olit ostanutkin! Jos kiinnostaa kokeilla niin laita viestiä! riitta.valkonen@gmail.com
Eikö mainostus ole kiellettyä keskusteluissa?
Ilmeisesti ei saa kokemuksista tietoa ilman myyntipuheita?
Minä testasin kahta It worksin wrappia vatsan aluelelle. senttejä ei lähtenyt yhtään, vähän huomasin että peilikuva näytti kivammalta. mutta ei siis konkreettista/ mainittavaa muutosta ja esim vaatteet ei "sujahtaneet" päälle, farkut tuntu päällä ihan samalta kun ennenki :D
Siis mikä näiden toimintaperiaate on olevinaan? Ja mihin asiaan pitäisi auttaa, löysään ihoonko? Voisiko auttaa kaksoisleuan pienentämiseen?
Body Wrapin toimivuudesta on kyllä varmasti näyttöä. Tuotteiden sisältöä kehutaan luonnolliseksi.
Valitettavasti tämä jälkimmäinen argumentti ei pidä täysin paikkaansa.
Verkostomarkkinoinissa yleensäkin, kaikkea ei kerrota. Vastuu jätetään siis ostopäätöksen tehneelle.
En missään tapauksessa kehoittaisi etenkään imetysvaiheessa käyttämään.
Pitkällä aikavälillä voi koitua vakavia terveysongelmia myös itse käyttäjälle.
Tuotteet sisältävät runsaanlaisesti mm. Propyleeniglygolia (toksinen eli syöpää aiheuttava)
Toinen löytämäni lisäaine löytyi myös kuten ed. useamman tuotteen kohdalta
Butyylihydroksitolueeni (todettu rottakokeissa syöpää aiheuttavaksi ) aiheuttaa maksa- ja munuaiskasvaimia, astmaa, keuhkovaurioita ja kroonista ihottumaa.
Tiedot ovat tarkastettavissa myös netissä.
Kerran vielä, jos joku olisi kokeillut.