Voiko 32-vuotias mies tapailla 22v naista?
Tinderissä matchattu ja juteltu paljon. Mietityttää että kannattaisiko käyttää tämä tilaisuus? Olen se mies
Kommentit (18)
Ei kukaan kiellä. Siitä vaan, jos natsaa puolin ja toisin. Jokainen tilaisuus on tsäänssi.
Siitä vaan. Enemmän sua harmittaa jälkikäteen jos et tuota korttia katso, vaikka tällainen tilaisuus on sinulle suotu.
Riippuu omasta henkisestä kypsyydestä. Monet 22v ovat vielä aika naiiveja ja hakevat itseään, joten parisuhdetta ei välttämättä synny. Voithan käydä ainakin kerran tapaamassa ja katsoa miten kemiat toimii kasvotusten.
Ei voi ilman että äiti tulee mukaan.
Olen 44v mies ja tapailen 27v naista. Miks ei vois?
Ja esim 10v ikäero on tosi yleinen.
Anna mennä vaan!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu omasta henkisestä kypsyydestä. Monet 22v ovat vielä aika naiiveja ja hakevat itseään, joten parisuhdetta ei välttämättä synny. Voithan käydä ainakin kerran tapaamassa ja katsoa miten kemiat toimii kasvotusten.
32v saattaa hyvin olla se suhteen lapsellisempi osapuoli.
Miksipä ei, jos neito kiinnostuu. Sun kyllä kannattaa olla tosissasi, jos tohon lähdet.
42-vuotias olis parempi tuon ikäiselle.
Kuka kieltää?
Jotkut kateelliset naiset varmaan, mutta ei ne pysty estämään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kieltää?
Jotkut kateelliset naiset varmaan, mutta ei ne pysty estämään sitä.
Mistä tässä nyt pitäisi olla kateellinen? Sille naiselle palstamiehestä?
Kyllä voit jos se on naiselle ok. Tosi nuori kyllä, siis en tarkoita että mitäs sellaista kattelet, vaan siis muistan kun olin itse parikymppinen niin sitä ajatteli että yli 30v on jo niiiiin paljon aikuisempi ja eri sarjassa :)
Ainahan treffeille voi mennä ja katsoa miltä vaikuttaa livenä.
Tottakai💁
Ihan on teidän oma asianne, ei kukaan muu sitä voi sanoa eli tapailette jos haluatte.
N28
Mä oon 28v mies ja en deittalisi alle 25v naisia. Miks haluat noin paljon nuoremman kanssa?
Kunhan maksat hänen jutut niin joo
N20
Vierailija kirjoitti:
Voi. Noin päin toimii.
Niinpä niin. Tuon ikäisiä olimme, kun mieheni kanssa tapasimme. Minä, nainen, se vanhempi. Siitä nyt kohta 15v. Ollaan naimisissa, pari lasta.
Kysypä siltä 22-vuotiaalta naiselta. Ei me täällä voida tietää.