Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistosi Satuhäät -ohjelmasta

Vierailija
24.10.2014 |

Mitä muistat parhaiten Satuhäät -ohjelmasta? Minä muistan sen Miilan joka kiukutteli papille, mistä ovesta poistuu Helsingin tuomiokirkosta, häiden juhlapaikka oli Rantasalmella, oli tarkkaan miettinyt milloin avataan kuohuviinipullo, huusi häävieraiden lapsille ja kakkulapiokin oli hukassa. Mahtaakohan olla vielä miehensä kanssa yhdessä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se satumaa-sekopari, jossa niillä oli niitä pehmoeläimiä siellä juhaltilassa. Ja pahin oli se kolmen lapsen yh, jonka kaikilla lapsilla oli eri isä. Miehensä oli löytänyt, kun odotti viimeisintä. Halusi punaiset hiukset ja meinasi laittaa punaisen peruukin, kun oli joku herpes tms. hiuksissa, joten ei voinnut värjätä hiuksiaan. Miehellä oli vihkikirkossa muijan kirpparilta ostama hattu päässä.

Vierailija
2/5 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi raskaana olevaa lesboa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herttaisen nuoren naisen ja vanhemman miehen lapista. Ukko ryyppäs, kun vaimo järjesti häitä. Näillä oli pieni lapsi. Toivottavasti ovat kuitenkin onnellisia.

Vierailija
4/5 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:18"]Se satumaa-sekopari, jossa niillä oli niitä pehmoeläimiä siellä juhaltilassa. Ja pahin oli se kolmen lapsen yh, jonka kaikilla lapsilla oli eri isä. Miehensä oli löytänyt, kun odotti viimeisintä. Halusi punaiset hiukset ja meinasi laittaa punaisen peruukin, kun oli joku herpes tms. hiuksissa, joten ei voinnut värjätä hiuksiaan. Miehellä oli vihkikirkossa muijan kirpparilta ostama hattu päässä.
[/quote]

Siinä oli kyllä melkoinen pari, huh ! Eikös tuossa jaksossa juuri soinut twin peak musiikki? :-D

Vierailija
5/5 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne Poni ja Aasi oli oikeastaan aika hellyttäviä. Vähemmän olen tykännyt sellaisista, missä on jotenkin riidanhaluinen henki koko ajan.

Mulle on jäänyt mieleen jo useamman vuoden takaa tosi nuori pari, muistaakseni Porvoossa tai siellä suunnalla asuivat. En ollut itse katsonut jaksoa, mutta av:lla tyttöparka haukuttiin niin julmasti, että oli pakko katsoa se. He olivat todella nuoria ja varmaan sen takia vähän kypsymättömiä vielä, mutta en muista jaksosta mitään sellaista, mikä olisi mielestäni oikeuttanut haukkumaan tyttöä FAS-lapseksi ym. Kyseessä oli muistaakseni sijaisperheessä kasvanut tyttö, joka oli aika nopealla tahdilla kosinut tulevaa sulhoaan, jossain ruokakaupassa työskentelevää nuorta miestä. Muistan ihmetelleeni kyllä sitä, miksi tyttö niin kiireellä halusi naimisiin tämän kundin kanssa, joka ei mielestäni vaikuttanut oikein oikealta hänelle uhoamistyylisine paneskelupuheineen ym. Toivottavasti ovat kuitenkin edelleen yhdessä ja onnellisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme