Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyin mitä mieheni pelkää tässä maailmassa eniten.

Vierailija
24.10.2014 |

Kuulemma Venäjää ja Ebolaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei pelkää mitään, hänellä on metsästyskivääri. Osaa potkunyrkkeilyä (lähitaistelu), harjoitellut ikivanhaa puukkotappelua metsästysveitsellä.

Mikään ongelma ei ole hänelle vieras. Kutsunkin miestäni leikkisästi nimellä Peloton.

Vierailija
22/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia luolamiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:24"]

Mun mies ei pelkää mitään, hänellä on metsästyskivääri. Osaa potkunyrkkeilyä (lähitaistelu), harjoitellut ikivanhaa puukkotappelua metsästysveitsellä.

Mikään ongelma ei ole hänelle vieras. Kutsunkin miestäni leikkisästi nimellä Peloton.

[/quote]

Hehe, ikivanhaa puukkotappelua, voi voi. Kyseessä varmasti Kaspin, tuo suomalaisuuden perikuva puukko- ym. puolustus/taistelutaidossa, naurettavaa paskaa!

Potkunyrkkeilyäkin osaa, ou yeah, mikä machomies sulla, ei pelkää mitään ja omaa vieläpä metsästyskiväärin, no johan pomppas. On meitä kaikenlaisia juntteja ja typeryksiä.

Vierailija
24/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:24"]

[/quote]

Hän on siis kickboozer?

Vierailija
25/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 11:24"]Niin. Käsitin että mieheni ei pelkää mitään ja vain vittuili. Hän on hakannut baarissa 3 afganistanin veteraania, jotka esittelivät venäläistä lähitaistelutekniikkaa.

Mieheni ei varsinaisesti ole amis. Hän on käynyt viikon vartijakurssin ja on välillä portsari. Ebola ei pohjoismaihin kuulema edes tartu, koska täällä on talvi.

ap
[/quote]

Joo, amisjuntti oli kyllä asiaton jos ei kerta ammattikoulua ole käyty. Eli miehesi on pelkkä juntti, tai tuo portsarina toimiminen ja ihmisten hakkaaminen antaa kyllä viitteitä WT-lifestylestä.
[/quote]

Onko sama ninja mikä teki takapihalla katan ja hakkasi puita??

Vierailija
26/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille kannattaa vihjata, että eukko kehuu aseita ja väkivaltaista miestä.
Ei ole kohta kämpässä leipäveistä ihmeempää asetta, virkavalta kerää aseita aika innokkaasti pois.

Vierailija
27/27 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sano et mun menettämistä ja Venäjän vallan alla elämistä.