Keskenmeno
Moikka kaikki!
Mulla alkoi mahakivut ennen kuin tein positiivisen testin.. Kipu oli aivan järkyttävä ja heti kun sain positiivisen tuloksen, koitin päästä päivystykseen kipujen takia.. No en sitten päässyt.. Tiesin että tämä ei hyvää tiedä, mutta totuin ajatukseen että toinen vauva tulossa ja aloin pohtia tulevaisuutta..
Kivut jatkuivat ja menin päivystykseen uudestaan ja selvisi että on pissatulehdus.. Kuitenkin kävi myöhemmin ilmi että ei ollutkaan.. Söin kuurin ja kivut pysyivät kurissa sen aikaa, kunnes alkoivat taas.. Kipu oli aivan sietämätön.. Vaikutti hengittämiseen.. Lääkärillä käynneistä ei mitään hyötyä ollut. Buranaa en suostunut syömään koska raskaana olin. 2kk kärsin kivuista ilman mitään apua, kunnes alkoi vuoto! Pääsin saman tien ultraan ja kävi ilmi että sikiö oli ollut kuolleena jo hetken.. Järkyttävää! Tiedän että asialle ei kukaan olisi voinut mitään, mutta olisi voinut tutkia... Eheeii!! No siellä ultrassa kuitenkin kävi ilmi myös että mulla on pieni napatyrä... Johtuiko kivut siitä ja vaikuttiko se keskenmenoon? Miten uskallan yrittää uudestaan jos käy samoin? Onko tuo tyrä yhtä kipeä kuin nyt on ollut? Olen aivan pihalla kaikesta ja hyvin surullinen.. Pakko kuitenkin jatkaa eteenpäin :) koska uskaltaa tehdä uuden testin että tietää keskenmenon olevan ohi? Supistuksia edelleen. Toivottavasti pian helpottaa :) onko kokemuksia tällaisesta? Pitäisikö tuo tyrä leikata?