Mitä kuuluu miehettömille naisille tänään harmaana ja yksinäisenä Sunnuntai päivänä?
Mulla oli tylsä viikonloppu. Kävin äidin luona kakkukahveilla, kyseli taas että eikö ole vieläkään löytynyt poikasystävää. Sitten tulin kotiini, ja mietin pitäisikö ostaa olutta että ilta sujuisi mukavammin. En sitten jaksanut sitäkään, ja nyt mietin miten saisi tämän harmaan sunnuntain kulumaan nopeammin. Yksi tuttu tyttö oli Alepan kassalla käsi kädessä jonkun pojan kanssa, joka viikko on eri poika.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuuluu. Olen ulkoillut, joogaillut ja illalla vielä elokuviin ystävän kanssa.
Et kuulu tänne, aito K-nainen ei elä tuommoista ärsyttävän tekopirteää terveellistä elämää, eikä ainakaan ole mitään ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
KUULKAAPA: EN , ole peloissani , Milloin se nyrkki heilahtaa johonkin kehoani tai ei tarvitse pelätä sydän syrjällään , että tappaako Erittäin väkivaltainen mies! ( Valitettavasti Useat naiset myös Suomessa kokevat , Kotonaan jonkin moista väkivaltaa , tai jopa on saanut surmansa .
Kun oma puoliso on ollut sairaaloisen mustasukkainen , humalassa , mutta ei se pelkkä alkoholi tee sekavaksi vaan on käytetty myös huumeita lääkkeitä , että on ollut sekä käyttöä)Mutta näin ikävä on että , ilmankin Muita päihteitä käytettyään puoliso on käyttäytynyt Väkivaltaisesti , Jopa ilman että olisi ottanut , Mitään alkoholia , on vain Päässä niin Erittäin pahasti naksahtanut mutta kun Lapsetkin on joutunut Kärsimään .
Niin tuota pelkoa Ei ole!
Ei ole lastataan
Eikä tule petetyksi jos mies on naisten mies.
Saa itse päättää menoistaan ,kun On Itsenäinen Nainen.
Tässä oli jo syitä hyviä.
Sellaista se on jos on pakko tapailla jotain J-miehiä, narkkiksia, alkkiksia, mielipuoleja, Michael Maria Penttilöitä.
Ei jaksa runkata. Eilen jatkoilla paljon neitoja. Taitaa olla kaljan aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla tiukka peppureikä ja isot tissit?
ei, vain iso peppureikä.
Repesin.
Mutta oikeasti - miksi aina joku pervo vastailee joka ketjuun ja heittää typeriä kysymyksiään? Mitä helvettiä ne siitä saa?
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa runkata. Eilen jatkoilla paljon neitoja. Taitaa olla kaljan aika.
Höh, oispa kaljaa. Ei enää kerkeä kauppaan 7 min jäljellä
Just soiteltiin tyttöystävän kanssa, hyvää kuuluu niin minulle kuin hänellekin miehettömänä naisena.
Vierailija kirjoitti:
Just soiteltiin tyttöystävän kanssa, hyvää kuuluu niin minulle kuin hänellekin miehettömänä naisena.
Et kuulu tänne. Aito K-nainen kelpuuttaisi minkä tahansa elävän ja hengittävän ihmisen kumppanikseen, mutta on muiden silmissä kuin leprapotilas. Niin miehet kuin naiset karttavat parhaansa mukaan.
Juon tässä kaljaa ja heiluttelen tissejä Only fans faneille. Saan mukavasti huomiset kalja ja tupakkirahat
Mitäs tänne. Koiranpentuni teki juuri tarpeensa lempikenkiini, niin kai se pitää lähteä siivoamaan :D Onneks on sauna lämpiämässä ja pizzataikina kohoamassa, niin kelpaa katsella Selvityjiä puhtaana ja hyvää ruokaa kourassa!
Aamulla nousin samoja aikoja kuin työaamuinakin, puoli 7:ltä.
Nautin aamukahvin kiireettömästi ja katselin syksyistä takapihaani, vielä oli vihreää ja muutamia ruskan sävyjä.
Jäin sitten läppärin syövereihin, ja huomasin että kello on jo lähes 10.
Puolilta päivin sataa tihuutti, mutta eikun sadevaatteet niskaan ja ulos. Kävelin ravakasti 5km, en yhtään juoksemisesta.
Iltapäivällä sovin treffit naisystäväni kanssa kahvilaan , kahvit, muffinssit, maailman parantamista, naurua, juoruja, kuuntelemista, hauskaa !
Oon tyytyväinen elämääni. Ei oo hinkua etsiä miestä itselleni. Mulla on kiva työpaikka, muutamia ystäviä, pieni suku, harrastukset.. viihdyn erinomaisesti yksinkin. Viimeisestä suhteesta on jo 2 vuotta.
Eilen lähdin äitille pihahommiin, kun näin kerrostaloasujana ei niitä saa tehdä. Jäin sinne yöksi ja tulin tänään illemmalla kotiin. Nyt ilta menee ensi viikon eväitä tehdessä, neuloessa ja telkkaria katsellessa. Useampi viikonloppu on nyt mennyt tällä samalla kaavalla. Muutama hyvä ystävä löytyy, mutta kaikilla tuntuu olla niin omat elämät ja menot, että harvemmin viikonloppusin aikataulut sopii yhteen.
Mietin kumman ottaisin, koiran vai miehen? Koiraa pitäisi kusettaa 3:sti päivässä, mies luultavasti osaa ihan itsekin. Vai ottaisinko miehen, jolla on koira? Kaksi kärpästä ja ihan yhdellä iskulla...että sellaisia naisellisia mietintöjä näin vkonloppuna.883
Oletteko yksin siitä syystä että, jätätte sen sian aina kun se sanoo yhdenkin väärän sanan väärällä äänensävyllä, niinkuin neuvotte täällä tekemään? Tai yhden lauseen perusteella diagnosoitte ihmisen narsistiksi, läheisriippuvaiseksi tai epävakaaksi persoonallisuushäiriöiseksi.
Täälhä on oikee ulinaisten kokoontuminen. :D Joko miesten yleistäminen on alkanut? Haukkukaa ny vaan!