Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona - teho-osasto

Surullinen
12.09.2021 |

Sukulaiseni joutui yllättäen tehohoitoon koronan takia. Onko jollain vastaava kokemus tai jakaa ajatuksia tästä?
Olen tällä hetkellä ahdistunut ja kovin huolissaan 😔

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ihmiset juhlivat tuolla kun osa ihmisistä kamppailevat hengestään 😣

Vierailija
2/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinne ja rukoile. Toivotaan jumala auttaa jokaista korona potilasta.

Saatana -> Bioase politiikka raha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen meidän timanttisille hoitajille ja lääkäreille. Voimia sinulle ja potilaille! Toivotaan että he kaikki pääsevät tästä myrkystä eroon.

Vierailija
4/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, huokaisin pienen rukouksen, toivottavasti se on sulle ok. <3

Voimia!

Vierailija
5/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut kulkutautimyönteinen ja rokotekielteinen?

Vierailija
6/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teho-osastolla on aina toivoa! Toivottomat tapaukset eivät sinne pääse.

Hänellä on nyt sen verran hengitysvaikeuksia ja mahdollisesti muiden elinten ongelmia, että ei ole vuodeosastolla pärjännyt. Koronaa osataan nykyään hoitaa hyvin, eikä siihen kuole enää niin herkästi kuin pandemian alkuaikoina.

Lopulta kaikki on kiinni sukulaisesi omasta parantumiskyvystä, sillä virustauteja ei ikävä kyllä pystytä parantamaan. Kaikki muu tehdään, estetään lisävauriot ja annetaan elinten toipua.

Voimia sukulaisellesi ja kaikille teille, joita tilanne läheisesti koskettaa!

Vierailija
7/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teho-osastolla on aina toivoa! Toivottomat tapaukset eivät sinne pääse.

Hänellä on nyt sen verran hengitysvaikeuksia ja mahdollisesti muiden elinten ongelmia, että ei ole vuodeosastolla pärjännyt. Koronaa osataan nykyään hoitaa hyvin, eikä siihen kuole enää niin herkästi kuin pandemian alkuaikoina.

Lopulta kaikki on kiinni sukulaisesi omasta parantumiskyvystä, sillä virustauteja ei ikävä kyllä pystytä parantamaan. Kaikki muu tehdään, estetään lisävauriot ja annetaan elinten toipua.

Voimia sukulaisellesi ja kaikille teille, joita tilanne läheisesti koskettaa![/quot

Kiitos 🥺

Vierailija
8/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänellä on rokotus. Silti tila on erittäin kriittinen eikä kyseessä ole iäkäs ihminen

Vierailija
9/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, huokaisin pienen rukouksen, toivottavasti se on sulle ok. <3

Voimia!

Kiitos enkeli

Vierailija
10/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isäni oli teho-osaltolla ( vaikkakaan ei koronan vuoksi), siellä oli todella hyvä henkilökunta, joka kiireensä keskellä koki tärkeäksi myös sen, että omaisten huoli otetaan todesta ja antoivat aina hyvin tietoa tilanteesta ja ( kiitos heidän) myös edistysaskeleista paranemista kohtaan. Me olimme sopineet, että isäni puoliso oli sinne yhteydessä, jotta emme kaikki soittaneet ja kuormittaneet henkiökuntaa ja sitten sukulaisten kesken pidimme toisiamme tilanteen tasalla ja toki oli myös terapeuttista jutella läheisten kanssa ja saada tukea.

Onko teillä joku joka pitää yhteyttä sairaalaan ja saatko häneltä ajantasaista tietoa. 

Voin kuvitella vain huolesi, lämpimän ajatuksen lähetän sinulle ja läheisillesi. 

Vierailija
11/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinne!

Vierailija
12/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun isäni oli teho-osaltolla ( vaikkakaan ei koronan vuoksi), siellä oli todella hyvä henkilökunta, joka kiireensä keskellä koki tärkeäksi myös sen, että omaisten huoli otetaan todesta ja antoivat aina hyvin tietoa tilanteesta ja ( kiitos heidän) myös edistysaskeleista paranemista kohtaan. Me olimme sopineet, että isäni puoliso oli sinne yhteydessä, jotta emme kaikki soittaneet ja kuormittaneet henkiökuntaa ja sitten sukulaisten kesken pidimme toisiamme tilanteen tasalla ja toki oli myös terapeuttista jutella läheisten kanssa ja saada tukea.

Onko teillä joku joka pitää yhteyttä sairaalaan ja saatko häneltä ajantasaista tietoa. 

Voin kuvitella vain huolesi, lämpimän ajatuksen lähetän sinulle ja läheisillesi. 

Kiitos viestistä

Omainen soittaa päivittäin teholle ja hän ilmoittaa ystäville sekä muille sukulaisille. Henkilökunta vaikuttaa erittäin mukavalta.

Minua ahdistaa tämä kovasti ja alan voida itse huonosti. Syön huonosti ja nukun huonosti. Tämä kaikki tuli yllättäen.

Toivottavasti isäsi on kunnossa!

ap

Vierailija
13/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja voimia! Kuinka ihana maailma olikaan ennen koronaa :(

Vierailija
14/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hänellä on rokotus. Silti tila on erittäin kriittinen eikä kyseessä ole iäkäs ihminen

Hänellä voi oll synnynnäinen tai lääkityksestä johtuva immuunipuutos.

Vierailija
15/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hengityskoneessa?

Minä sairastin koronan huhti-toukokuussa 2020 ja jouduin teholle viideksi vuorokaudeksi, kun en enää osaston hapetuksella pärjännyt. Siellä tarjolla parempaa hapetusta, sain sitä kuulemma teholla maksimimäärän ja jos sillä en olisi enää pärjännyt, olisin joutunut hengityskoneeseen.

Samassa huoneessa kanssani oli kaksi muuta potilasta, molemmat heistä hengityskoneessa. Heitä heräteltiin kuitenkin joka päivä muutaman kerran pieneksi hetkeksi.

Meillä kaikilla oli kaksi omaa hoitajaa koko ajan sängyn vieressä, yksi ei kukaan jäänyt hetkeksikään.

Vaikka erittäin sairas olinkin, tunsin oloni kuitenkin koko ajan turvalliseksi eikä alun jälkeen enää pelottanutkaan, kun minulle kerrottiin koko ajan kaikista hoitotoimenpiteistä, mitä tehtiin ja tsempattiin, että kyllä sinä tästä selviät. Henkilökunta tuolla teholla oli uskomattoman ihania.

Parhaiten jäänyt mieleen se, kun minut kärrättiin teholle ja siihen tuli lääkäri sängynviereen, samalla kun kytki minut piuhoihin ja letkuihin, sanoi, että älä pelkää, kyllä sinä selvitä tästä taudista, olet vielä nuori (hah, olin silloin 49v) ja hyväkuntoinen.

Muistan myös kun neljäntenä teho-osaston päivänä tunsin ensimmäistä kertaa nälkää ja sain syödäkseni desin banaanijugurttia, se maistui niin ihanalta, että itku tuli. Sitä ennen en ollut pystynyt syömään mitään kahteen viikkoon.

Ap, voimia sinulle ja sukulaisillesi ja toivon sydämeni pohjasta, että sukulaisesi paranee.

Vierailija
16/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko hengityskoneessa?

Minä sairastin koronan huhti-toukokuussa 2020 ja jouduin teholle viideksi vuorokaudeksi, kun en enää osaston hapetuksella pärjännyt. Siellä tarjolla parempaa hapetusta, sain sitä kuulemma teholla maksimimäärän ja jos sillä en olisi enää pärjännyt, olisin joutunut hengityskoneeseen.

Samassa huoneessa kanssani oli kaksi muuta potilasta, molemmat heistä hengityskoneessa. Heitä heräteltiin kuitenkin joka päivä muutaman kerran pieneksi hetkeksi.

Meillä kaikilla oli kaksi omaa hoitajaa koko ajan sängyn vieressä, yksi ei kukaan jäänyt hetkeksikään.

Vaikka erittäin sairas olinkin, tunsin oloni kuitenkin koko ajan turvalliseksi eikä alun jälkeen enää pelottanutkaan, kun minulle kerrottiin koko ajan kaikista hoitotoimenpiteistä, mitä tehtiin ja tsempattiin, että kyllä sinä tästä selviät. Henkilökunta tuolla teholla oli uskomattoman ihania.

Parhaiten jäänyt mieleen se, kun minut kärrättiin teholle ja siihen tuli lääkäri sängynviereen, samalla kun kytki minut piuhoihin ja letkuihin, sanoi, että älä pelkää, kyllä sinä selvitä tästä taudista, olet vielä nuori (hah, olin silloin 49v) ja hyväkuntoinen.

Muistan myös kun neljäntenä teho-osaston päivänä tunsin ensimmäistä kertaa nälkää ja sain syödäkseni desin banaanijugurttia, se maistui niin ihanalta, että itku tuli. Sitä ennen en ollut pystynyt syömään mitään kahteen viikkoon.

Ap, voimia sinulle ja sukulaisillesi ja toivon sydämeni pohjasta, että sukulaisesi paranee.

Kyllä hengityskoneessa.

Kiitos kun kerroit itsestäsi ja olen onnellinen puolestasi kun pääsit pois sairaalasta. Jokainen viesti on tällä hetkellä minulle äärettömän tärkeä ja antaa minulle voimia

ap

Vierailija
17/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viestistä <3

Omainen soittaa päivittäin teholle ja hän ilmoittaa ystäville sekä muille sukulaisille. Henkilökunta vaikuttaa erittäin mukavalta.

Minua ahdistaa tämä kovasti ja alan voida itse huonosti. Syön huonosti ja nukun huonosti. Tämä kaikki tuli yllättäen.

ap

Kiitos , hän voi nyt oikein hyvin. Minua liikutti kovasti, että oman huolesi keskellä jaksoit miettiä isäni vointia. Toivottavasti teilläkin tilanne päätyy näin hyvin.

Vierailija
18/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teho-osastolla on ammattitaitoinen henkilökunta, luota siihen.

Vierailija
19/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viestistä <3

ap

Kiitos , hän voi nyt oikein hyvin. Minua liikutti kovasti, että oman huolesi keskellä jaksoit miettiä isäni vointia. Toivottavasti teilläkin tilanne päätyy näin hyvin.

Kiitos sanoista ja Ihana kuulla että isäsi voi hyvin, kun kuulen onnellista loppua se antaa minulle toivoa

Ap

Vierailija
20/67 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tätä aloitusta. Trolli on. Toinen viesti paljastaa.