Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska tämä raskausväsymys oikein loppuu?

Vierailija
23.10.2014 |

Rv 13 menossa ja olen edelleen niin totaalisen poikki, että melkein seisaalleni meinaan nukahtaa!! Ekassa raskaudessa ei väsymystä ollut oikeastaan yhtään. Nyt pitäisi vielä jaksaa touhuta 1,5vuotiaan kanssa. Kun mies tulee kotiin kaadun sänkyyn väsymyksestä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti koittaisi pirteämpi jakso sulle vielä mutta.. mun ensimmäisessä raskaudessa se kesti alusta loppuun, nyt toisessa olin tosi virkeä alkuun pahoinvointia lukuunottamatta ja väsymys alkoi puolivälin tienoilla eikä loppua näy.

Vierailija
2/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama tilanne, raskausviikkoja vain pari vähemmän. En muista, että edellisessä raskaudessa olisi ihan ensimmäisiä viikkoja lukuun ottamatta väsyttänyt yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sillä olla merkitystä onko lapsi tyttö vsi poika? Ensimmäinen on tyttö.
Ap

Vierailija
4/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorimmainen menee kouluun.

Vierailija
5/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kohtalotoveri,vaivana myös pahoinvointi. Viikkoja muutama vähemmän kuin sulla, tuntuu että välillä helpottaa mutta sitten se väsymys taas iskee.. Tsemppiä sinne, kai tää joskus loppuu! Pyydä isovanhempia avuksi jos asuvat lähellä että voit välillä levätä! Täällä myös 1v8kk duracell-tyttö joten välillä päivät kyllä tosi raskaita kun voimat meinaa loppua.. Hehkeää keskiraskautta odotellessa!

Vierailija
6/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiraskaudessa helpottaa, muttta loppussa pahenee taas. Synnytyksen jälkeen menee ohi heti. Kokemusta kuudesta raskaudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan