Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada tinder mies takaisin viestittelemään?

Vierailija
12.09.2021 |

Oisko neuvoja

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mulle kävi viikko sitten näin:

Olin kolmea viikkoa aiemmin käydessäni lomalla Rovaniemellä (jonne on n. 700km kotipaikkakunnaltani) tavannut Tinderissä miehen, jonka kanssa menin samana iltana illalliselle ravintolaan ja sen jälkeen menimme heti sänkyyn. Sen jälkeen viestittelimme satunnaisesti pikkutuhmia kolmen viikon ajan ja viimeiset viestit vaihdettiin viime viikon perjantaina ja ne olivat sisällöltään tyyliin "tekisi mieli panna sua". Sitten sunnuntaina illalla katsoin Tinderiä, ja hän oli vielä matcheissa. Seuraavana aamuna hän oli jo poistanut minut matcheista.

En tiedä mitä tapahtui, oliko viikonloppuna tavannut uuden naisen kenties. En voi enää ottaa mitenkään yhteyttä kun minulla ei edes ole hänen puhelinnumeroaan.

Mietityttää vaan, että toivottavasti se ei olut mikään tekninen häiriö,että match katosi.

mies tiesi ettei teistä voi tulla sen enempää etäisyyden takia ja häntä alkoi hävettää viestit. Miksi ylipäätään annoit hänelle seksiä?

Vierailija
22/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Mulle kävi viikko sitten näin:

Olin kolmea viikkoa aiemmin käydessäni lomalla Rovaniemellä (jonne on n. 700km kotipaikkakunnaltani) tavannut Tinderissä miehen, jonka kanssa menin samana iltana illalliselle ravintolaan ja sen jälkeen menimme heti sänkyyn. Sen jälkeen viestittelimme satunnaisesti pikkutuhmia kolmen viikon ajan ja viimeiset viestit vaihdettiin viime viikon perjantaina ja ne olivat sisällöltään tyyliin "tekisi mieli panna sua". Sitten sunnuntaina illalla katsoin Tinderiä, ja hän oli vielä matcheissa. Seuraavana aamuna hän oli jo poistanut minut matcheista.

En tiedä mitä tapahtui, oliko viikonloppuna tavannut uuden naisen kenties. En voi enää ottaa mitenkään yhteyttä kun minulla ei edes ole hänen puhelinnumeroaan.

Mietityttää vaan, että toivottavasti se ei olut mikään tekninen häiriö,että match katosi.

mies tiesi ettei teistä voi tulla sen enempää etäisyyden takia ja häntä alkoi hävettää viestit. Miksi ylipäätään annoit hänelle seksiä?

Kyllä kai nainen nyt saa paneskella kenen kanssa tahtoo ilman mitään sen suurempia suunnitelmia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niele mällit

Vierailija
25/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies todennäköisesti löysi toisen naisen. 

Mistä näin päättelet?

Olen uusi Tinderissä, onko se jokin yleinen tapa, että jos ei halua enää tavata/viestitellä, niin silloin vaan kadotaan ilman mitään ilmoitusta? Mun mielestä olisikin kiva, jos hän olisi löytänyt jonkun naisen, mutta olisi vaan kiva saada tietää.

Kyllä, se on hyvin yleinen tapa Tinderin käyttäjillä.

Vierailija
26/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies todennäköisesti löysi toisen naisen. 

Mistä näin päättelet?

Olen uusi Tinderissä, onko se jokin yleinen tapa, että jos ei halua enää tavata/viestitellä, niin silloin vaan kadotaan ilman mitään ilmoitusta? Mun mielestä olisikin kiva, jos hän olisi löytänyt jonkun naisen, mutta olisi vaan kiva saada tietää.

Olen mies ja toimisin mätchisi tavoin, sillä erotuksella, että olisin pistänyt sinulle viestin ja selittänyt tilanteen. 

Mutta tässä tapauksessa mies "ghostasi" sinut, eli häipyi mitään ilmoittamatta. Tämä on aika yleistä Tinderissä, niin miesten kuin myös naisten toimesta. 

Hah olisikin vain tinderissä :D ghoustailu on hyvin vahvasti nykyajan deittikulttuurissa! Kyllästytään niin helposti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän