Helvetissä on varmaan samanlaista kuin meillä viikonloppuisin
Vaimo ei tee mitään muuta kuin tappelee lasten kanssa. Yhtään positiivista kommenttia ei tule koko päivänä. Ja tätä sitten kuunnellaan päivästä toiseen.
Kommentit (17)
Sanonkin vaimoani räkättirastaaksi. Kun silmänsä avaa, alkaa räkätys. Taukoaa hetkeksi kun mättää possumunkkeja 5-6 kpl naamaansa. Sitten taas jatkaa. Tässä sitten pitäisi ymmärtää ja olla onnellinen. Olen ehdottanut lääkäriä yms. mutta räkätys vain kovenee.
Sanottu on. Vika on aina muissa. Jännästi tappelu lasten kanssa loppuu, kun minä olen lasten kanssa. Oon nyt alkanut tekemään niin, että hoidan lapset ja huushollin itse kokonaan. Viilettäköön vaimo jossain muualla, niin korvat ja hermot minulla ja lapsilla saa lepoa.
Kuulostaa todella kurjalta arjelta, toivottavasti tilanne helpottaa. Oletko jutellut vaimosi kanssa siitä että kodissa on ankea tunnelma? Varmasti haluatte olla molemmat onnellisia ja hyväntuulisia, ehkä voisitte yhdessä miettiä miten elämästä voisi tehdä mukavampaa?
Ei ole, vaan paljon pahempaa, helvetti on iänkaikkinen kidutus rangaistus meille ei uskoville.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella kurjalta arjelta, toivottavasti tilanne helpottaa. Oletko jutellut vaimosi kanssa siitä että kodissa on ankea tunnelma? Varmasti haluatte olla molemmat onnellisia ja hyväntuulisia, ehkä voisitte yhdessä miettiä miten elämästä voisi tehdä mukavampaa?
Olen vaikka kuinka monta kertaa. Näiden puheiden vaikutus on yleensä kaksi tuntia. Pisin aika on ollut kaksi päivää.
Voimia ja tsemppiä! Tulisin tukemaan, jos tietäisin missä asut ja uskaltaisin tulla.
M37
Pidätkö sä ollenkaan kuria lapsille? Saavatko he tehdä mitä tahtovat? Ottaako puolisosi sinunkin edestä vastuun?
Ei varmaan räkättänyt seurusteluaikoina, mitä tapahtui? Miksi valitsit hänet lastesi äidiksi? Vaikuttaa siltä, että vaimosikin katuu, ei vain sinä.
Käy sääliksi lapsia, jotka ovat syyttömiä tilanteeseen. Sinä ja vaimosi olette syyllisiä tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Sanottu on. Vika on aina muissa. Jännästi tappelu lasten kanssa loppuu, kun minä olen lasten kanssa. Oon nyt alkanut tekemään niin, että hoidan lapset ja huushollin itse kokonaan. Viilettäköön vaimo jossain muualla, niin korvat ja hermot minulla ja lapsilla saa lepoa.
Eli toimit kuten valtaosa naisista toimii. Tosin äijät ei välttämättä rätkätä, ne vaan makaa sohvalla ja on passiivisia suhteessa kaikkeen.
Mutta onneksi olkoon, nyt tiedät miltä valtaosasta naisista tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö sä ollenkaan kuria lapsille? Saavatko he tehdä mitä tahtovat? Ottaako puolisosi sinunkin edestä vastuun?
Pidän. Ongelma ei ole tässä. Uskoisin että kyse on luonne-eroista. En oikein ymmärrä, miten joku jaksaa nalkuttaa, naputaa ja tapella koko päivän. Päivästä toiseen
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan räkättänyt seurusteluaikoina, mitä tapahtui? Miksi valitsit hänet lastesi äidiksi? Vaikuttaa siltä, että vaimosikin katuu, ei vain sinä.
Käy sääliksi lapsia, jotka ovat syyttömiä tilanteeseen. Sinä ja vaimosi olette syyllisiä tilanteeseen.
Ei räkättänyt. Meno on pikkuhiljaa muuttunut
Mitä jos pyyhkisit pölyt sillä lumpulla, niin oppii olemaan ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sano vaimolle, että nyt puhutaan!
No pystyt kai sinä aloituksesta lukemaan, että ei tuollaisen pirttihirmun kanssa mitään pysty puhumaan.
Sano vaimolle, että nyt puhutaan!