Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Downton Abbey! Missasin 5. kauden alun! Oh blimey!

Vierailija
23.10.2014 |

Tuliskohan uusintana tietääkö kukaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:14"]

Ei tämän kuulukaan olla mikään salkkarit. Mun suosikki on se hovimestari vai mikä se on, Carson. Ja tietysti Maggie Smith. Ihana sarja! Jotenkin harmittaa, kun maailma muuttuu ja uudet tuulet puhaltaa kartanoonkin.

[/quote]

Maggie on ihana. Leskikreivitär järjestelee Isobel Crawleya uuteen avioliittoon, mutta kumman kanssa, lordi Mertonin vai tohtori Clarksonin kanssa? Molemmat olivat kutsuttuja teelle Violetin luo. Epäilen kyllä lordia, koska Lady Shackleton oli varmastikin kutsuttu vain Isobelin mustasukkaisuuden herättäjäksi...

Hienoa, ettei rakkaus- ja avioliittoasioita ole sarjassa jätetty vain nuoremmille sukupolville. :)

Vierailija
22/27 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sarjasta ja useista esiintyjistä (mm. Maggie Smith), mutta kuvaus kyseisen jakson tapahtumista oli hersyvän humoristinen.

Eipä uskoisi, että eletään sivistyneessä aateliskartanossa. Menoa riittää kuin maalaiskylän kaameissa juoppoiltamissa. Hahaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:14"]

Ei tämän kuulukaan olla mikään salkkarit. Mun suosikki on se hovimestari vai mikä se on, Carson. Ja tietysti Maggie Smith. Ihana sarja! Jotenkin harmittaa, kun maailma muuttuu ja uudet tuulet puhaltaa kartanoonkin.

[/quote]

Maggie on ihana. Leskikreivitär järjestelee Isobel Crawleya uuteen avioliittoon, mutta kumman kanssa, lordi Mertonin vai tohtori Clarksonin kanssa? Molemmat olivat kutsuttuja teelle Violetin luo. Epäilen kyllä lordia, koska Lady Shackleton oli varmastikin kutsuttu vain Isobelin mustasukkaisuuden herättäjäksi...

Hienoa, ettei rakkaus- ja avioliittoasioita ole sarjassa jätetty vain nuoremmille sukupolville. :)

[/quote]

MÄ taas käsitin, että leskikreivitär ei halua Isobelin liittoa kreivin kanssa, siksi hämmentää soppaa.

Vierailija
24/27 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpiian ja opettajan välille kehittyy suhde laskennon opetuksen parissa, ennustan minä. Ja koska kausi on viimeinen, Thomasille käy kalpaten, onhan pahan saatava palkkansa.

Vierailija
25/27 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen noita vanhoja couchtuner.eu:sta :)

Vierailija
26/27 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Barrow ei ole kokonaan paha! Ettekö nähneet sitä kohtausta, missä avitti Jamesiä sen ladymikäsenyolikaanin huoneeseen, vaikka on tähän itse rakastunut? Vielä se traaginen "we don't all have the option" kun James sanoi unelmansa olevan asettuminen perhe-elämään mukavan naisen kanssa. Muitakin inhimillisiä pilkahduksia silloin tällöin on.

Barrowhan on tavallaan Batesin kääntöpuoli: Bates vaikuttaa mukavalta ja varmaan onkin oikeastaan hyvä, mutta onhan se myös oikeasti moninkertainen rikollinen ja todennäköisesti murhaaja - ja kova juonittelemaan. Barrow taas vaikuttaa inhalta ja monessa suhteessa onkin, kova juonittelemaan vaikka niin paljon Batesiä huonompi, että paljastuu aina, mutta on oikeasti myös ihan hyvä sen sähläyksen alla.

Vierailija
27/27 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus miettinyt, mikä sen Barrow:n motiivi ilkeään käytökseen ja haluun tietää talonväestä kaikki on, enkä ole keksinyt muuta kuin että epätoivoinen halu varmistaa, ettei koskaan jäisi työttömäksi. Kun on millä kiristää työnantajaa. Siksi se nuuskii ja vakoilee. Varmaan saa selville vielä Edithin salaisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan