Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jokin pieni asia josta sulle on tullut suuri onnistumisen tunne

Vierailija
12.09.2021 |

Kertokaa teidän pieniä suuria onnistumisia :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kotimatkalla jäin auttamaan naapurin mummua painavien ostoskassien kanssa ja käveltiin loppumatka yhdessä jutellen niitä näitä. Se oli iso juttu molemmille, koska minä olen äärimmäisen ujo ja hän kertoi olevansa yksinäinen kun paras ystävänsä oli vähän aikaa sitten kuollut. Ehdin käydä pari kertaa kahvillakin tämän mummun luona, kunnes hän kuoli, 91-vuotiaana. Tuntuu että jos olen jotain osannut tehdä elämässä oikein niin sen, että pysähdyin juttelemaan naapurille.

Vierailija
2/3 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakensin lapsena leegoista hirveän korkean tornin, eikä se sortunut. Olin ylpeä ja esittelin tornia kaikille sukulaisille, kavereille ja vanhenpienkin kavereille jotka kävivät meillä kylässä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ikäni halunnut oppia korjaamaan moottorisahoja ja yli nelikymppisenä tuli sellainen vaihe, että päätin lähteä pienkoneasentajan koulutukseen. Se tunne kun sain ensimmäisen itse korjaamani moottorisahan käyntiin ja toimimaan, se oli jotakin ihmeellistä, jota eivät kaikki osaa. Nyt korjaan pienkoneita pienyrittäjänä ja joka kerta minkä tahansa koneen lähtiessä verstaaltani toimivana, koen tuon saman tunteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi