Vierailija

Oikeasti alkaa hajottamaan kun ei mikään tunnu riittävän. Kolme kertaa päivässä seksiä kaiken muun ohella on mielestäni aika OK määrä(?). Mutta ei. Haluja on koko ajan ja aina on syyllinen olo jos parikin kertaa putkeen jopa sanon, että ei nyt. Vaikka olisi jotain oikeasti tärkeää tekemistäkin niin mies roikkuu perseessä ja imeskelee korvia, nuolee kaulaa, puristelee jne. Ja kun kysyn, että miten ihmeessä meinaat ton kaiken energiasi purkaa jos joudun vaikka pidemmäksikin aikaa pois (Muihin naisiin? Alituiseen runkkaamiseen?) niin vastaus on, että ei mihinkään kun minä provosoin häntä halukkuuteen. Ei häntä kiinnosta seksi vaan minun paneminen, kuulemma.
No perkele en ainakaan vaatetuksella ja käytökselläni provosoi. Ja siis seksi on kivaa, mutta jotain muutakin voisi joskus tehdä. Alkaa tulemaan olo, että ärsyttävä pikku poika koko mies.
ELI: MILLÄ SAAN MIEHENI AJATUKSET EDES VÄLILLÄ SEKSISTÄ POIS? Kyllä se hellyydestä ja muustakin pitää, mutta aina se on se seksi päällimmäisenä mielessä...

Sivut

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juu ei sopisi minulle tuollainen mies ;) Alkaisi varmaan tökkiä pahasti koko homma...

Onko miehellä mitään muuta elämää? Tarpeeksi haastava työ, harrastuksia, ystäviä vai pyöriikö se elämä vain mulkun ympärillä?

Jännä ettei joku osaa sanoa "en nyt halua seksiä" vaikka miljoona kertaa peräkkäin. Jos itse en halua, niin voin hyvillä mielin sanoa EI. Mulla ainakin palais hermot ja todennäköisesti ärähtäisin ja työntäisin pois, läpsäisisin käsille ja tarvittaessa huitaisisin naamalle, jos tunkisi jatkuvasti iholle lääppimään. Älkää olko nössöjä ja tossukoita naiset tässä asiassa, ei kukaan saa painostaa seksiin, ei varsinkaan kolmea kertaa päivässä, jos itse et jaksa/halua. Toisaalta, jos kumppanista tuollainen piirre löytyisi, seksiaddiktio, niin lähtis äijä nopeasti kävelemään.

Minäkin haluaisin spontaania seksiä varmasti ainakin kerran päivässä, mutta siihen ei enää ole mahdollisuuksia näin yli 40-vuotiaana. 11-vuotias poika nukahtaa sen verran myöhään illalla, ettei sitten enää jaksa ruveta myöhään seksihommiin. Samoin mahdollisuudet spontaaniin seksiin ovat menneet, mikä vituttaa todella paljon. Nykyisin olenkin pakottanut itseni olemaan ajattelematta seksiä, koska kunnon mahdollisuutta ei kuitenkaan tule. En jaksa koko päivää seisottaa munaa, jos illalla kuitenkaan sitten ei mitään tapahdukaan. Se on helvetin kuluttavaa. Itse asiassa eläisin vain seksille, mutta kyllä nyt joku osa minusta on ikäänkuin tyhjäkäynnillä. 

T. mies 44v

Vierailija
Jännä ettei joku osaa sanoa "en nyt halua seksiä" vaikka miljoona kertaa peräkkäin. Jos itse en halua, niin voin hyvillä mielin sanoa EI. Mulla ainakin palais hermot ja todennäköisesti ärähtäisin ja työntäisin pois, läpsäisisin käsille ja tarvittaessa huitaisisin naamalle, jos tunkisi jatkuvasti iholle lääppimään. Älkää olko nössöjä ja tossukoita naiset tässä asiassa, ei kukaan saa painostaa seksiin, ei varsinkaan kolmea kertaa päivässä, jos itse et jaksa/halua. Toisaalta, jos kumppanista tuollainen piirre löytyisi, seksiaddiktio, niin lähtis äijä nopeasti kävelemään.

Sun kaltainen nainen ei ansaitse miestä. Ei seksiä tarvitse koko ajan harrastaa, mutta pitää sitä nyt kumppania kunnioittaa. Ajattele jos sinä tarjoaisin itseäsi miehelles ja mies alkaisi _läpsiä_ sinua? Ihan sairasta.

Piereskele seksin aikana ja jätä pönttö vetämättä kunnon köntsän jälkeen. Ala myös juomaan kaljaa ja anna viidakon kasvaa kunnolla reheväksi.

Vierailija
Vierailija

Sun kaltainen nainen ei ansaitse miestä. Ei seksiä tarvitse koko ajan harrastaa, mutta pitää sitä nyt kumppania kunnioittaa. Ajattele jos sinä tarjoaisin itseäsi miehelles ja mies alkaisi _läpsiä_ sinua? Ihan sairasta.

on eri asia tarjota itseään kuin olla jättämättä toista koskaan rauhaan vaikka on selvää ettei hän halua. Se on toisen rajojen tahallista huomiotta jättämistä.

Minä olin naimisissa ap.n kuvaileman miehen kanssa.

Alkuhuumassa tuo kaikki ylitsevuotava seksuaalisuus tuntui varsin ihanalta, mutta muutama vuosi ja homma alkaa pahasti tökkiä.

Jatkuvaa seksin vonkumista, puristelua, ehdottelua...

Se muuttui niin ahdistavaksi, että en vain enää jaksanut. Koko ajatus seksitä alkoi ällöttää ja miehen läsnäolokin sai aikaan pahoinvointia.

Edes suihkussa ei saanut olla rauhassa. Änkesi mukaan ja eikun kopeloimaan ja lääppimään.

Autolla ajaessa olisi pitänyt ottaa poskeen etc.

Seksiä olisi siis pitänyt olla min.2krt päivässä, mielellään 4krt.

Tuo tilanne muuttui niin hirveäksi, että avioero oli ainut vaihtoehto.

Ja kyllä, kävimme jopa seksuaaliterapeutilla tämän seksiaddiktion vuoksi - ei auttanut.

Eron jälkeen minä tapasin mukavan, täyspäisen miehen ja ex lähti mulkkuineen Thaimaahan. Tapasi siellä, yllättäen, unelmiensa naisen. Tämä liitto ei tosin kestänyt kuin 2.vuotta. Noh, exhän ei lannistunut ja matka suuntasi Filippiineille. Nyt on siis Filippiino-tyttö kierroksessa. Lykkyä vaan tykö!

Itsellä vähän samanlainen ongelma. Tai siis miehelle kelpaisi seksi ihan koska vaan ja vaikka monta kertaa päivässä. On ihan hienoa, että tunnen itseni halutuksi, mutta jotenkin liika on liikaa. Juu, naiselle ei ikinä mikään kelpaa :)

Miehelle sitten asiasta ihan suoraan sanoin, että koen asian ajoittain jopa ahdistavaksi. Ja että toivoisin, että minä edes joskus ehtisin tehdä aloitteen. Teini-ikäinen kotona aiheuttaa vielä sen, että spontaanius ei aina välttämättä onnistu.

Jonkinlainen itsetunto-ongelmakin on, johtuen siitä, että mies on heti valmis ja itselläni voi mennä jonkin aikaa, ennen kuin oikeasti innostun.

Ja ihan elämäni parasta seksiä mieheltäni saan.

Välillä olen ollut ihan solmussa tämän asian kanssa, mutta onneksi miehen kanssa asiasta voi kuitenkin jutella. Sitä en tiedä, ymmärtääkö mies ihan täysin mun ajatusmaailmaa.

Vierailija
Vierailija

Jos mies on kimpussa 24/7, niin sekö on VAIN tarjoamista? On ihan eri asia vaikka kerran päivässä antaa ymmärtää olevan halukas kuin, että KOKO AJAN lääppii ja puristelee. Ja kyllä, jos olisin tarpeeksi kauan joutunut tuollaista käytöstä mieheltä sietämään, niin että mies EI YMMÄRRÄ/EI HALUA YMMÄRTÄÄ, että 3 krt päivässä ei kiinnosta mua, niin silloin jo on pieni huitaisu pois luota paikallaan, sekä ärähtäminen, että "NYT RIITTÄÄ,LOPETA TAI LÄHDET MUUALLE ELELEEN".

Ja muuten, eihän mieskään kunnioita naista tuolla jatkuvalla kiinni olemisella ja vonkaamisella pätkääkään ja ei välitä naisen omasta tilasta, miehen omat halut vaan mielessä, joten miksi naisen pitäisi yrittää kunnioittaa miestä?

Ymmärrän toki, kun osa teistä sanoo, että "voi minä ottaisin tuollaisen miehen mielelläni, ihanaa kun olis haluttu jne".

Siitä vaan kokeilemaan. Parissa vuodessa alkaa tod.näköisesti tökkimään ja pahasti.

Itse ajattelen jopa niin, että jos ihmisellä ei ole mitään muuta mielessä kun pillu/muna, on hän jäänyt hieman "kehityksessä" jälkeen. Lähempänä apinaa sanoisin. Apinathan panevat tauotta. :)

Kyllä seksi on kivaa ja kunnon pervoilukin välillä, mutta ei se saa koko elämää hallita.

Ymmärrän hieman mistä puhut. Oma mieheni alkaa haluta aina seksiä jos satun riisumaan tai pukemaan hänen edessään tms. Ihan siis monta kertaa päivässäkin. Siksi mun on mahdoton ymmärtää niitä ihmisiä, jotka eivät ole koskaan torjuneet miestä kun tämä on vailla seksiä. Mieheni osaa olla kyllä kunnioittava, mutta ärsyttää kun joutuu miettimään alkaako toisella taas seistä kun näkee mut vaihtamassa vaatteita. Mieheni ei varsinaisesti ole seksin perään, kykenee olemaan viikkojakin ilman seksiä jos olen väsynyt tai haluton eikä hänestä sitä mitenkään huomaa. Hän ei myöskään koskaan katsele vieraita naisia. Itse hän selittää sen niin, että pitää minua vain niin seksikkäänä. Toisaalta on myös imartelevaa tietää olevansa vielä niin haluttu yli 10v ja kolmen lapsen jälkeen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat