Bmi 26, täysnutrausta 4vk, paljonko saan kiloja pois
Painan noin 78kg ja olen 173cm pitkä. Paljonko saisin painoa pois neljän viikon täysnutrauksella? Mikä voisi olla paras mahdollinen pudotus tässä ajassa?
Kommentit (10)
Täysnutrauksella tuonpainoiselta lähtee yleensä 1-1,5 kg viikossa. Alussa voi poistua nestettä jopa 3-4 kiloa joten kokonaispainonpudotus voi olla kuukaudessa kymmenisen kiloakin. Ne nestekilot kyllä tulevat takaisin heti kuurin jälkeen. Oikeaksi painonlaskuksi arvioisin 5-6 kg.
Tuttu laihdutti noilla pussikeitoilla monta kk ja kaikki tuli pikku hiljaa takaisin ja suolisto-ongelmat sai kaupan päälle. Toisille sopii ja toisille näköjään ei...
Veikkaan ettet saa mitään. Tulee takaisin tolla konstilla. Äkkiä. Ehkä neljä kiloa tippuu.
Mulla lähti 6 päivän kuurilla 3kg.. Tsemppiä sulle :)
Pakko sanoa että mua ärsyttää niin suunnattomasti tuo, esimerkiksi, pussidiettien täysityrmäys.
Se ei ole oikotie onneen, mutta joillekkin se toimii parhaiten. Itse olen aikoinani laihduttanut pusskeitoilla ensin 2 kuukaudessa noin 18 kiloa, jonka jälkeen normaalisti kevyesti syömällä 2 kuukaudessa 5 kg. Minkä jälkeen pidin painon lähes vuoden samassa ja vedin sitten vajaa 10 kg ns. sairaaladietillä, minkä jälkeen taas normaalisti kevyesti syöden loput 5 kg. Ja näin muutaman vuoden jälkeen en ole lihonut takaisin. Itselle tuollaiset nopeammat rysäykset sopivat parhaiten, se antaa itselle intoa. Kaikki tai ei mitään.. Eli itsestä kiinni miten jatkaa niiden pussikuurien jälkeen. Tottakai ne tulee takaisin jos palaa huonoo ruokavalioon. Tein itselleni jo selväksi laihdutuksen aloitettuani, että sallin yhden herkkupäivän viikossa ja puntarilla pitää käydä 2 vk välein vähintään ja heti jos on noussut paino, niin seuraava viikko kireämmin, ettei ala pikku hiljaa kertymään. Eikä ole päässytkään.
Vastaus kysymykseen; vaikea sanoa. Naisilla lähtee hitaammin kuin miehillä, mutta jos oikeasti noudatat sitä, etkä lipsu, niin varmasti voi sen 10 kg lähteä ja enemmänkin. Mutta riippuu aineenvaihdunnastasi jne. Todella vaihtelevia tuloksa nähnyt ja kuullut.
Tsemppiä :)
Ei nutraus auta.. vaan elämäntaparemontti.. turhaan kiusaat viikko tolkulla itseäs ja paino tulee kuitenkin takasin!!
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:40"]10 kg lähtee!
[/quote] ja puolen vuoden jälkeen on + 15 kg
nostan, koska myös kiinnostaa