Kikateltiin miehen kanssa, kun huomaattiin Trafin sivuilta naapurin uuden auton omistaja
Kommentit (61)
TeillÀpÀ sattuukin olemaan jÀrkevÀ naapuri, turha hÀnelle on kikatella!
Ei tuo vielĂ€ mitÀÀn, meidĂ€n naapurit alkoivat puhumaan illanvieton aikana asuntolainojensa koroista. đ Luulin, ettĂ€ meidĂ€n naapurustossa asuisi edes jossain mÀÀrin varakasta vĂ€keĂ€ mutta kĂ€vi ilmi ettĂ€ ovatkin velallisia.
Oma Teslani on kanssa Nordea rahoituksen omistama. Olen siellÀ nimittÀin töissÀ.
9540âŹ/kk + autoetu
On teillÀ kivat harrastukset.
Naapurin auto kiinnostaa noin paljon ja sitten vielÀ olette vahingoniloisia toisen ongelmista.
Tapansa kullakin.
Nostiko naapurisi takakontista vielÀ Lidlin ruokakassit?
Vierailija kirjoitti:
ja sitten vielÀ olette vahingoniloisia toisen ongelmista.
MikÀ ongelma?
Kikatteleeko tyhjÀtasku miehesi ?
Kertokaa nyt joku, ettÀ mitÀ nÀmÀ saa tÀstÀ saman moskan spÀmmÀÀmisestÀ sÀÀnnöllisin vÀliajoin? TÀmÀ ja monta muuta. Kohta on varmaan taas leluja teinin haudalla, sitÀ ei oo hetkeen ollu.
MeidÀnkin talon "omistaa" pankki. HEHHEHHEE HEHHEHHEE!
MinÀpÀ sitÀ ajelen 40 vuotta vanhalla Tunturi- polkupyörÀllÀ. Omalla rahalla ostettu. MitÀs kikattajat siihen sanotte?
MikÀ fetissi sulla on spÀmmÀtÀ tÀtÀ samaa aloitusta joka Jumalan viikko?
PipipÀÀltÀ unohtui taas aamulÀÀkkeiden otto.
Itse ostan rupiset kotteroni aina kÀteisellÀ.
Kuka on niin tyhmÀ ettÀ ostaa auton omalla rahalla?
Me kikateltiin kivimuurin takana naapureita, jotka kyttÀilee alituiseen muita persaukisia naapureita.
Kerrostalossa kallis harrastus maksaa trafille jokaisen naapurin auton tiedot.
Maksan siinÀ tapauksessa kun olen ostattelemassa autoa niin nÀkee historian.
Mekin kikatettiin kotona, en muista vaan mille.
Vierailija kirjoitti:
Me kikateltiin kivimuurin takana naapureita, jotka kyttÀilee alituiseen muita persaukisia naapureita.
Terve naapuri. Te olette vaan niin persaukisia, ettÀ kivimuurinne on niin matala, ettÀ me nÀhdÀÀn teidÀt.
6+2 oikein
Ihanan simppelit ihmiset siellÀ kikattelee kuinka hellyyttÀvÀÀ. Omat luottotiedot estÀÀ autolainan saannin?