Toisenlaiset äidit 22.10.
Kommentit (81)
mukavasti näyttää tulevan lukukertoja tonne blogiin:D varmaan 1000 tämän illan aikana
Aivan ihana ja kaunis vauva! Tasapainoisen oloinen nuoreksi pariksi, kaikkea hyvää heille :) Ja jotka kommentoitte, että mies olisi saanut paremman näköisen naisen: ehkä kaikille ei ulkonäkö ole kaikki kaikessa eivätkä halua pintaliito pissistä puolisokseen. Nätti tyttö kuitenkin.
Juontaja laihtuu vaan mitä enemmän jaksoja kasassa. Ei ole terveen näköistä enää. Muutama kilo nuorentaisi häntäkin. Nyt näyttää kuivan kesän oravalta.
Vähän ihmeellisiä noi sarjan "lahjat" noille perheille...
Uusin postaus on ihan asiaa. En minäkään olisi halunnut jättää 2,5 viikkoista vauvaani kenellekään hoitoon.
Ilmankos Jonnan ja Markuksen kävelylenkki oli kovin vaivautuneen oloinen, se kun oli tekaistu ja vanhemmat "pakotettuja" jättämään vauva hoitoon vieraalle.
Ihana oloinen perhe, ei todellakaan tullut huono äiti-tunnelmia :)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:04"]
Siis mä en tajuu, että jos on yks vastasyntynyt vauva, joka nukkuu paljon, ni pitää kahdenkeskeistä aikaa saada vielä. Huh Huh. Siinähän sitä saa kun vauva nukkuu.
[/quote]
Ihan hyvä että lähtivät vähän ulos liikkumaan, vois sitä tuon ikäiset tuoreet vanhemmat jotain paheksuttavampaa tehdä kun käydä koiraa lenkittämässä! Hyvä että pitävät itsestään ja toisistaan huolta. Kivalta vaikuttaa tuo perhe ja mukava nähdä nuoria, vastuuntuntoisia vanhempia!
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:04"]
Siis mä en tajuu, että jos on yks vastasyntynyt vauva, joka nukkuu paljon, ni pitää kahdenkeskeistä aikaa saada vielä. Huh Huh. Siinähän sitä saa kun vauva nukkuu.
[/quote]
Ihan hyvä että lähtivät vähän ulos liikkumaan, vois sitä tuon ikäiset tuoreet vanhemmat jotain paheksuttavampaa tehdä kun käydä koiraa lenkittämässä! Hyvä että pitävät itsestään ja toisistaan huolta. Kivalta vaikuttaa tuo perhe ja mukava nähdä nuoria, vastuuntuntoisia vanhempia!
No mut voihan sen vauvan ottaa mukaan. Uusavuttomat!
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:04"]
[/quote]
No mut voihan sen vauvan ottaa mukaan. Uusavuttomat!
[/quote]
Tuolta Jonnan blogista löytyykin selitys tälle :)
Siis hyi HITTO miten moraalitonta toimintaa ohjelman tekijöiltä!! Kun "lahja" kerrottiin, niin tuoreesta äidistä näki heti, ettei tykännyt. Ja vanhemmat pakotettiin hyvin pienen vauvansa luota pois :(
Voi miten suloinen ja nätti nuori nainen. Tuollaiset upeat naiset on harvinaisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:08"]
Vähän ihmeellisiä noi sarjan "lahjat" noille perheille...
[/quote]
Olen miettinyt samaa. Ne tähdet taivaalle ENKELIVAUVOJEN muistolle oli ehkä pipipäisin.
Sarjan ainoa onnistunut lahja oli viime viikolla, jonka saivat Silja ja Jiri. Miksei kaikille pareille tarjottu illallista ja hotelliyötä?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:40"]
Sarjan ainoa onnistunut lahja oli viime viikolla, jonka saivat Silja ja Jiri. Miksei kaikille pareille tarjottu illallista ja hotelliyötä?
[/quote]
Anteeksi, toissaviikolla :)
Miksei tuota oo ruudussa? Kaikki aiemmat jaksot näkyneet siellä heti.. Haluaa katsoa!
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:47"]Miksei tuota oo ruudussa? Kaikki aiemmat jaksot näkyneet siellä heti.. Haluaa katsoa!
[/quote]
Ihan samaa tässä tuskailen..
Jonna erittäin kaunis nuori nainen ja vauva mitä suloisin ja nimikin ihana! Paljon kaikkea hyvää Jonnalle!☺️
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:23"]
vuoden olleet yhdessä ja vauva ja raskas arki?? kestääkö tuollainen suhde?
[/quote]
Kestää tai ei? Aborttiko olis pitänyt tehdä?
[/quote]
Niin ja ei ne aina näytä kestävän sellaiset liitotkaan missä seurusteltu vuosia ennen lasta.
Nyt vasta ehdin tämän jakson katsoa.. Apua miten KAUNIS vauva, varmaan kaunein vauva mitä olen koskaan nähnyt vaikka itsellänikin on jo kaksi lasta :D
Ihana kaunis vauva kaunis pari :) ihania