Ulospäin pullistuneet peräpukamat
Ja anuksesta vuotava neste joka aiheuttaa kutinaa peräaukon ympärillä. Pullistunut pukama vuotaa kirkasta verta pyyhkiessä. MITEN tätä voisi hoitaa? Peräaukko on aina kostea ja kutiseva. Joudun käydä yleisissä vessoissa ihan vaan pyyhkimässä persettä tän vaivan takia kun kutina yltyy sietämättömäksi kävellessä pitkiä aikoja.
Kommentit (49)
Vai onko kyseessä peräpukama ylipäätään? Sellainen soikion muotoinen pullistuma siellä peppureiässä. D:
No tosi noloo lääkäriin mennä vaan tälläsen vaivan takia!
Suihkuttele peräaukkoa ja apteekista scheriprotia rasva ja puikot. Pidä peräaukko puhtaana ja ulostamisen jälkeen suihkutus. Kalsarit vaihdetaan päivittäin. Hyvä hygienia A ja O.
Vierailija kirjoitti:
Et oo lääkäreistä kuullut?
Ei kiireellinen vaiva. Jos joku vastaa terveysasemalla, saa ajan muutaman kuukauden päähän.
Apteekista voidetta ja peräpuikkoja. Lisäksi lämpimiä kylpyjä.
Vierailija kirjoitti:
Suihkuttele peräaukkoa ja apteekista scheriprotia rasva ja puikot. Pidä peräaukko puhtaana ja ulostamisen jälkeen suihkutus. Kalsarit vaihdetaan päivittäin. Hyvä hygienia A ja O.
Auttaako noi scheriproktit oikeesti? Pitää käydä ostaa
Jos tuota on kestänyt kauan voi olla allergia tms taustalla. Juotko Pepsi Maxia tai muuta makeutettua limpparia?
Mä oon lievittänyt peräpukamakutinaa jääpalalla hieromalla
Vierailija kirjoitti:
Jos tuota on kestänyt kauan voi olla allergia tms taustalla. Juotko Pepsi Maxia tai muuta makeutettua limpparia?
Joo juon kokis zeroo ja sokerittomia energiajuomia ja kahvia.
Käy puoskarilla joka kirjoittaa lähetteen perä pukama leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla siis tuota aiheuttaa Pepsi Max ja maitotuotteet. Repsahdin eilen syömään lähes puoli litraa jäätelöä, vaikka en käytä muita maitotuotteita. Perästä kuuluu, hanuri kutisee ja haisee kamalalle.
Peräpukamat vaativat leikkaushoidon.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lievittänyt peräpukamakutinaa jääpalalla hieromalla
Kokeilin jääpalalla painaa ja sattu ihan hemmetisti. Lisäksi se jääpala tarttu mun perskarvoihin ja repi niitä irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo juon kokis zeroo ja sokerittomia energiajuomia ja kahvia.
Kahvista en osaa sanoa mutta itse jättäisin ensimmäisenä pois kaikki noi juomat.
Vierailija kirjoitti:
Nytkin oon käyny wcssä vaan hinkkaamassa paperilla persettä kun kutisee! Ja tällä hetkellä makaan ilman pikkuhousuja ja välillä levittelen persposkia, että pyllynsilmä saisi ilmaa.
Hommaa mies. Mies voi hoitaa tuon levittelyn.
Leikkaat sen saksilla pois ja laitat laastarin. Paranee muutamassa päivässä.
Nytkin oon käyny wcssä vaan hinkkaamassa paperilla persettä kun kutisee! Ja tällä hetkellä makaan ilman pikkuhousuja ja välillä levittelen persposkia, että pyllynsilmä saisi ilmaa.