miestäni yritettiin iskeä junassa :D
miten suhtaudut jos joku "pokailee" miestäsi sinun nenäsi edessä? :D mun oli pakko purra huulta etten nauranut ääneen kun nousin ylös ja naikkonen näki masuni joka alkaa olla aika täynnä vauvaa ja soperteli anteeksipyyntönsä :D
Kommentit (53)
Luulet vaan. Ei kukaan miestäsi halua.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:44"]Mikä tässä on niin epäselvää kun kaikki "Häääh?!?!"ittelevät. Nainen junassa yritti iskeä ap:n miestä, ja kun ap ja miehensä nousivat ja ilmeisesti antoivat eleillä tai puheilla ymmärtää että ovat pari ja ap:n vauvamahakin näkyi, nainen pyyteli sopertaen anteeksi.
[/quote][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:50"]Millä tavalla se nyt sitten yritti iskeä? Mitä se sanoi, jos kerran junassa alkoi iskemään ja lääppimään? En nyt ihan ymmärrä, mitä ajat takaa? Olen huomannut, että miesten vaimot antavat "mitä sä luulet itsestäsi"-ilmeitä mitä typerimmistä syistä. Kerran prisman synttäreillä nimittäin jonkun lapsi takertui tarjouskylttiin ilmapallostaan ja autoin pallon pois kierteiltä, hymyilin lapsen isälle (jonka luokse lapsi oli menossa), joka nyökkäsi kiitokseksi ja vieressä olevalta rouvalta (oletettavasti vaimo) nousi savu korvista, vaikka halusin vain auttaa lasta ja olla kohtelias...
[/quote] Seliseli. Menittekö lapsen isän kanssa kenties prisman yleiseen vessaan panemaan? Huora mikä huora. "Mutku mä vaan..." ei nyt auta.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:52"]Siis nainen ei ymmärtänyt että olette pariskunta? Mikset sanonut tai miehesi sanonut mitään jos siinä vieressä olit? Miten se että olet raskaana liittyi tähän? Oliko small talkia kenties vai ehdottiko treffejä tms?
[/quote] No ehkäpä nainen raskausmahan nähtyään ja ap:n sekä miehensä eleiden jälkeen tajusi, että oli nolannut itsensä.
Ap mitä sä nyt haluat todistella tällä asialla? Että sä niin rennosti otit asian? Että se nainen oli nolo?
On noita. Mullekin tollanen raskaushuuruissaan mulkaisi. Kehuin, miten nätit hymykuopat yhdellä pojalla oli. Ja silmää iskien isille sivuhuomautus, että on tainnut periä isiltä. Ei mennyt naisella jakeluun, olis luullut olevan mielissään, kun sekä miehellään että pojallaan on söötit hymykuopat. Ja en kyllä ajatellut, että olisi jotenkin epäkohteliasta niistä mainita. Sanoin ihan spontaanisti.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:52"]Siis nainen ei ymmärtänyt että olette pariskunta? Mikset sanonut tai miehesi sanonut mitään jos siinä vieressä olit? Miten se että olet raskaana liittyi tähän? Oliko small talkia kenties vai ehdottiko treffejä tms?
[/quote] No ehkäpä nainen raskausmahan nähtyään ja ap:n sekä miehensä eleiden jälkeen tajusi, että oli nolannut itsensä.
[/quote]
Mitä noloa siinä oli? Jos nainen ei tiennyt heidän olevan pariskunta?
Ymmärrän, että iskevä nainen oli nolostunut! Onhan tuo hassu ja nolo tilanne.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:44"]Mikä tässä on niin epäselvää kun kaikki "Häääh?!?!"ittelevät. Nainen junassa yritti iskeä ap:n miestä, ja kun ap ja miehensä nousivat ja ilmeisesti antoivat eleillä tai puheilla ymmärtää että ovat pari ja ap:n vauvamahakin näkyi, nainen pyyteli sopertaen anteeksi.
[/quote]
Mulle taas tuli mieleen, että joku nainen puhutteli miestä ja vaimo puri huultaan ja ponkaisi lopulta seisomaan maha pystyssä, naama rutussa ja täydessä hiljaisuudessa (puhina vain kuuluen). Ja tuo mielikuva naurattaa mua suunnattomasti.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:44"]Mikä tässä on niin epäselvää kun kaikki "Häääh?!?!"ittelevät. Nainen junassa yritti iskeä ap:n miestä, ja kun ap ja miehensä nousivat ja ilmeisesti antoivat eleillä tai puheilla ymmärtää että ovat pari ja ap:n vauvamahakin näkyi, nainen pyyteli sopertaen anteeksi. [/quote][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:50"]Millä tavalla se nyt sitten yritti iskeä? Mitä se sanoi, jos kerran junassa alkoi iskemään ja lääppimään? En nyt ihan ymmärrä, mitä ajat takaa? Olen huomannut, että miesten vaimot antavat "mitä sä luulet itsestäsi"-ilmeitä mitä typerimmistä syistä. Kerran prisman synttäreillä nimittäin jonkun lapsi takertui tarjouskylttiin ilmapallostaan ja autoin pallon pois kierteiltä, hymyilin lapsen isälle (jonka luokse lapsi oli menossa), joka nyökkäsi kiitokseksi ja vieressä olevalta rouvalta (oletettavasti vaimo) nousi savu korvista, vaikka halusin vain auttaa lasta ja olla kohtelias... [/quote] Seliseli. Menittekö lapsen isän kanssa kenties prisman yleiseen vessaan panemaan? Huora mikä huora. "Mutku mä vaan..." ei nyt auta.
[/quote]
En nyt käsitä, että... Mitä? Oletko kenties sekaisin? :D Olin kaupassa liikenteessä poikani kanssa, tyttö kiilasi minun ja tavarakorin välistä, jäi kiinni tarjouslappuun ja katsoin irrotuksen jälkeen vielä pallon perään, ettei jää uudestaan kiinni mihinkään ja siksi tämä hurjan eroottinen nyökkäys ja kohtelias pikahymy. Olisko pitänyt varmuudeksi lyödä lasta sillä tarjouskyltillä, ilmoittaa mies heitteellejätöstä ja raiskauksesta, ettei kukaan vain luulisi minun haluavan munaa spontaanisti kesken kauppareissun? Ehkä olisin vielä polttanut niiden auton, niin ehkä sitten en halua munaa! Noh, se varmaan tulkittaisi munattomuuden aiheuttamaksi psykoosiksi teidän mustasukkaisten haahkojen kesken. Kotona on oma mies, jota en vaihtaisi mistään hinnasta :)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:07"]Opetelkaa kirjoittamaan amikset.
[/quote]
Tässäkin lauseessa virhe. Opettele itse.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:44"]Mikä tässä on niin epäselvää kun kaikki "Häääh?!?!"ittelevät. Nainen junassa yritti iskeä ap:n miestä, ja kun ap ja miehensä nousivat ja ilmeisesti antoivat eleillä tai puheilla ymmärtää että ovat pari ja ap:n vauvamahakin näkyi, nainen pyyteli sopertaen anteeksi. [/quote][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:50"]Millä tavalla se nyt sitten yritti iskeä? Mitä se sanoi, jos kerran junassa alkoi iskemään ja lääppimään? En nyt ihan ymmärrä, mitä ajat takaa? Olen huomannut, että miesten vaimot antavat "mitä sä luulet itsestäsi"-ilmeitä mitä typerimmistä syistä. Kerran prisman synttäreillä nimittäin jonkun lapsi takertui tarjouskylttiin ilmapallostaan ja autoin pallon pois kierteiltä, hymyilin lapsen isälle (jonka luokse lapsi oli menossa), joka nyökkäsi kiitokseksi ja vieressä olevalta rouvalta (oletettavasti vaimo) nousi savu korvista, vaikka halusin vain auttaa lasta ja olla kohtelias... [/quote] Seliseli. Menittekö lapsen isän kanssa kenties prisman yleiseen vessaan panemaan? Huora mikä huora. "Mutku mä vaan..." ei nyt auta.
[/quote]
En nyt käsitä, että... Mitä? Oletko kenties sekaisin? :D Olin kaupassa liikenteessä poikani kanssa, tyttö kiilasi minun ja tavarakorin välistä, jäi kiinni tarjouslappuun ja katsoin irrotuksen jälkeen vielä pallon perään, ettei jää uudestaan kiinni mihinkään ja siksi tämä hurjan eroottinen nyökkäys ja kohtelias pikahymy. Olisko pitänyt varmuudeksi lyödä lasta sillä tarjouskyltillä, ilmoittaa mies heitteellejätöstä ja raiskauksesta, ettei kukaan vain luulisi minun haluavan munaa spontaanisti kesken kauppareissun? Ehkä olisin vielä polttanut niiden auton, niin ehkä sitten en halua munaa! Noh, se varmaan tulkittaisi munattomuuden aiheuttamaksi psykoosiksi teidän mustasukkaisten haahkojen kesken. Kotona on oma mies, jota en vaihtaisi mistään hinnasta :)
[/quote] Noin pitkä selitys pikkujutusta. Taisi sulla kuitenkin jotain taka-ajatuksia olla...
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:52"]Siis nainen ei ymmärtänyt että olette pariskunta? Mikset sanonut tai miehesi sanonut mitään jos siinä vieressä olit? Miten se että olet raskaana liittyi tähän? Oliko small talkia kenties vai ehdottiko treffejä tms?
[/quote]
[/quote] No onhan se aika noloa siinä tilanteessa kun sen tajuaa.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:52"]Siis nainen ei ymmärtänyt että olette pariskunta? Mikset sanonut tai miehesi sanonut mitään jos siinä vieressä olit? Miten se että olet raskaana liittyi tähän? Oliko small talkia kenties vai ehdottiko treffejä tms?
[/quote]
[/quote] No onhan se aika noloa siinä tilanteessa kun sen tajuaa.
[/quote]
Jos mies esiintyy kuin sinkku ja sallii flirttailun? Noloa itse pariskunnalle, kun mies vastaa flirttailuun ja muija kattelee ikkunasta ulos.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:53"] [quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:44"]Mikä tässä on niin epäselvää kun kaikki "Häääh?!?!"ittelevät. Nainen junassa yritti iskeä ap:n miestä, ja kun ap ja miehensä nousivat ja ilmeisesti antoivat eleillä tai puheilla ymmärtää että ovat pari ja ap:n vauvamahakin näkyi, nainen pyyteli sopertaen anteeksi. [/quote][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:50"]Millä tavalla se nyt sitten yritti iskeä? Mitä se sanoi, jos kerran junassa alkoi iskemään ja lääppimään? En nyt ihan ymmärrä, mitä ajat takaa? Olen huomannut, että miesten vaimot antavat "mitä sä luulet itsestäsi"-ilmeitä mitä typerimmistä syistä. Kerran prisman synttäreillä nimittäin jonkun lapsi takertui tarjouskylttiin ilmapallostaan ja autoin pallon pois kierteiltä, hymyilin lapsen isälle (jonka luokse lapsi oli menossa), joka nyökkäsi kiitokseksi ja vieressä olevalta rouvalta (oletettavasti vaimo) nousi savu korvista, vaikka halusin vain auttaa lasta ja olla kohtelias... [/quote] Seliseli. Menittekö lapsen isän kanssa kenties prisman yleiseen vessaan panemaan? Huora mikä huora. "Mutku mä vaan..." ei nyt auta. [/quote]
En nyt käsitä, että... Mitä? Oletko kenties sekaisin? :D Olin kaupassa liikenteessä poikani kanssa, tyttö kiilasi minun ja tavarakorin välistä, jäi kiinni tarjouslappuun ja katsoin irrotuksen jälkeen vielä pallon perään, ettei jää uudestaan kiinni mihinkään ja siksi tämä hurjan eroottinen nyökkäys ja kohtelias pikahymy. Olisko pitänyt varmuudeksi lyödä lasta sillä tarjouskyltillä, ilmoittaa mies heitteellejätöstä ja raiskauksesta, ettei kukaan vain luulisi minun haluavan munaa spontaanisti kesken kauppareissun? Ehkä olisin vielä polttanut niiden auton, niin ehkä sitten en halua munaa! Noh, se varmaan tulkittaisi munattomuuden aiheuttamaksi psykoosiksi teidän mustasukkaisten haahkojen kesken. Kotona on oma mies, jota en vaihtaisi mistään hinnasta :) [/quote] Noin pitkä selitys pikkujutusta. Taisi sulla kuitenkin jotain taka-ajatuksia olla...
[/quote]
Et nyt oikeasti voinut loukkaantua noin pahasti siitä, että halusimme kuulla lisäselvitystä tästä niin häpäistystä horosta, joka jäi nuolemaan näppejään, koska sinussa on vauva? Vai oletko kenties sen miehen vaimo, josta puhuin. Yritin avartaa ajatusmaailmaasi, mutta sinun kanssa se on sama, kuin yrittäisi louhia peuskalliota puisella voiveitsellä. Älä jaksa. Onko sinulla enää edes lähipiiriä, vai ovatko kaikki jo paenneet tuota mustavalkoista litistävää melankoliaa ja vainoharhaisuutta?
Jotenkin sun mies oli ilmaissut mielenkiinnon tätä naista kohtaan. Kävikö yksin jossain, esim vessassa ja oli törmännyt tähän naiseen. Tuskin muuten olis tullut iskemään.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:53"] [quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:44"]Mikä tässä on niin epäselvää kun kaikki "Häääh?!?!"ittelevät. Nainen junassa yritti iskeä ap:n miestä, ja kun ap ja miehensä nousivat ja ilmeisesti antoivat eleillä tai puheilla ymmärtää että ovat pari ja ap:n vauvamahakin näkyi, nainen pyyteli sopertaen anteeksi. [/quote][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:50"]Millä tavalla se nyt sitten yritti iskeä? Mitä se sanoi, jos kerran junassa alkoi iskemään ja lääppimään? En nyt ihan ymmärrä, mitä ajat takaa? Olen huomannut, että miesten vaimot antavat "mitä sä luulet itsestäsi"-ilmeitä mitä typerimmistä syistä. Kerran prisman synttäreillä nimittäin jonkun lapsi takertui tarjouskylttiin ilmapallostaan ja autoin pallon pois kierteiltä, hymyilin lapsen isälle (jonka luokse lapsi oli menossa), joka nyökkäsi kiitokseksi ja vieressä olevalta rouvalta (oletettavasti vaimo) nousi savu korvista, vaikka halusin vain auttaa lasta ja olla kohtelias... [/quote] Seliseli. Menittekö lapsen isän kanssa kenties prisman yleiseen vessaan panemaan? Huora mikä huora. "Mutku mä vaan..." ei nyt auta. [/quote]
En nyt käsitä, että... Mitä? Oletko kenties sekaisin? :D Olin kaupassa liikenteessä poikani kanssa, tyttö kiilasi minun ja tavarakorin välistä, jäi kiinni tarjouslappuun ja katsoin irrotuksen jälkeen vielä pallon perään, ettei jää uudestaan kiinni mihinkään ja siksi tämä hurjan eroottinen nyökkäys ja kohtelias pikahymy. Olisko pitänyt varmuudeksi lyödä lasta sillä tarjouskyltillä, ilmoittaa mies heitteellejätöstä ja raiskauksesta, ettei kukaan vain luulisi minun haluavan munaa spontaanisti kesken kauppareissun? Ehkä olisin vielä polttanut niiden auton, niin ehkä sitten en halua munaa! Noh, se varmaan tulkittaisi munattomuuden aiheuttamaksi psykoosiksi teidän mustasukkaisten haahkojen kesken. Kotona on oma mies, jota en vaihtaisi mistään hinnasta :) [/quote] Noin pitkä selitys pikkujutusta. Taisi sulla kuitenkin jotain taka-ajatuksia olla...
[/quote]
Et nyt oikeasti voinut loukkaantua noin pahasti siitä, että halusimme kuulla lisäselvitystä tästä niin häpäistystä horosta, joka jäi nuolemaan näppejään, koska sinussa on vauva? Vai oletko kenties sen miehen vaimo, josta puhuin. Yritin avartaa ajatusmaailmaasi, mutta sinun kanssa se on sama, kuin yrittäisi louhia peuskalliota puisella voiveitsellä. Älä jaksa. Onko sinulla enää edes lähipiiriä, vai ovatko kaikki jo paenneet tuota mustavalkoista litistävää melankoliaa ja vainoharhaisuutta?
[/quote] En ole ap eikä minulla ole vauvaa. Sulla on näköjään tapana nostaa vauvapalstan pikku trolleista iso ja vakava juttu.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:28"]Minua ei haittaa millään tapaa jos joku tulee iskemään miestäni. Eikä miestäni haittaa sama juttu, jos joku iskee minua. Mikä tässä on se "juttu"? En oikein ymmärtänyt?
Kyllä terve parisuhde tälläisen kestää. Varsinkin jos toinen ei vastaa edes siihen flirtiin. Ja mun mielestä mies saa/minä saan vastata flirtiin flirtiltä jos siltä tuntuu. (vaikka mies olisi vieressä) Itse tiedän että oma mieheni on komea, ja saan myös hyvän mielen jos joku muu nainen on kanssani samaa mieltä.
Flirtailu kun ei ole sama asia tai edes rinnastettavissa pettämiseen tms. Minusta on kivaa, jos joku sanoo nätiksi tai miestäni komeaksi tms. Miksi kohteliaisuuksista pitäisi loukaantua, siksi ettei ne ollut sinulle?
Jos joku on ollut nolo, on nolo ollut ap kun on tehnyt tästä näin ison numeron. Jos olet noin epävarma itsestäsi, niin teetä miehellesi paita missä lukee "olen naimisissa, ja vaimoni odottaa minulle lasta" käske sitä pitämään aina päällä kun menette jonnekin, ettei kenellekään jää epäselväksi.
[/quote]
voi huhhuh :D ap ei sanonut että haittaa, hänhän kertoi että oli revetä nauruun.
lankesittepa helppoon rölliin :D -ap
Siis nainen ei ymmärtänyt että olette pariskunta? Mikset sanonut tai miehesi sanonut mitään jos siinä vieressä olit? Miten se että olet raskaana liittyi tähän? Oliko small talkia kenties vai ehdottiko treffejä tms?