BB 2021 pettymys
Kommentit (12)
Olen seurannut BB:tä vuodesta 2005 lähtien eli ykköskaudesta lähtien. Nyt en ole enää jaksanut. En tiedä onko sitä tullut vanhaksi vai onko tämän kauden taso niin huono.
Tuo nyhverö Virtanen ohjaajana ei ainakaan paranna asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut BB:tä vuodesta 2005 lähtien eli ykköskaudesta lähtien. Nyt en ole enää jaksanut. En tiedä onko sitä tullut vanhaksi vai onko tämän kauden taso niin huono.
Sama täällä!
Tänä vuonna en jaksanut edes tilata maksullista palvelua 24/7 varten. Ei vaan jaksa kiinnostaa nuo tämän vuoden asukkaat ja tuo talon laimea meno! Mä ainakin kaipaisin bileitä, alkoholia, ihmissuhdesekoilua, aktiviteetteja…
Tylsää kun niille annetaan nykyään niin vähän ja harvoin alkoholia. Itse jos olisin määräämässä, niin asukkailla olisi mahdollisuus vetää aamusta iltaan niin paljon kuin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä!
Tänä vuonna en jaksanut edes tilata maksullista palvelua 24/7 varten. Ei vaan jaksa kiinnostaa nuo tämän vuoden asukkaat ja tuo talon laimea meno! Mä ainakin kaipaisin bileitä, alkoholia, ihmissuhdesekoilua, aktiviteetteja…
Sama juttu.Itse en jaksa edes katsoa noita joka päivä tulevia koosteita.
Ap
Asukkaat eivät niinkään, kuin puitteet. Virtanen ei osaa tehdä tällaista viihdettä, vaan on suorastaan häpeällisen huono. Laiska ja tylsä.
Äänestäkää tylsimykset ulos. Kyllä siellä värikkäitäkin tyyppejä on.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyhverö Virtanen ohjaajana ei ainakaan paranna asiaa.
Tämä.Sainio takaisin, tarjoili asukkaille klo 10.00 viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää kun niille annetaan nykyään niin vähän ja harvoin alkoholia. Itse jos olisin määräämässä, niin asukkailla olisi mahdollisuus vetää aamusta iltaan niin paljon kuin huvittaa.
Mene itse joka päivä baariin, kun niin kännisiä tykkäät katsella ja kuunnella.
Näin tyhjää voi ihmisten elämä olla.
Julkkis BB oli parempi