Life Of Siljan uusi instakuva
Tekstinä: By topfemma eiranranta
:DD ei kyllä juuri koskaan erikseen ilmoita kuka kuvan ottanut. Nyt sitten piti :-D
Kommentit (72)
Enpä ole vielä kauniimpaa nuorta naista eläissäni nähnyt. Taisin juuri rakastua.
eira punavuori kruunuhaka..... "mun koti" lopettais jo ton hehkutuksen!!!
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:53"]
http://instagram.com/p/umDYJiDLEC/?modal=true
OMG!!! siljan jalka, syökö se raukka mitään ;O
[/quote]
Aika huono kuva Siljasta muutenkin, ei varmasti ite julkasis :D
Eikä mitään sydämiä tai mitää perässä, eikä tosiaa ilmottanu ennen et ketä on kuvannu! Yrittää varmaa hämätä ;)
Jyri heitti facebookissa tosta kuvaajan ilmoittamisesta läppää Siljalle. Eli eiköhän ne vaan naureskelee av:n spekuloijille. Ja ymmärrän heitä hyvin, siinä ois tarpeeksi keräämistä ainakin itselleni et parisuhteessa ongelmia, saati että sadat tuntemattomat spekuloi ja naureskelee tilanteelle netissä. Miettikää omalle kohdallenne.
SLK merkonomi perustutkinnon jättänyt väliin. Käynyt loppuun kymppiluokan
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:00"]
en ymmärrä miksi kommentteja joissa kehutaan siljaa alapeukutetaan? Sokeakin näkee että silja on erittäin kaunis. Kasvonpiirteet ovat lähestulkoon täydelliset. Ja silti haukutaan rumaksi ja pikkutytöksi. WTF ihmiset tässä teille ruma ihminen http://chicago187.blogspot.fi/2014/08/olen-miesapina.html
[/quote]
No hyi helvetti :D
Eiköhän Silja ja Jyri palaa kohta yhteen, niinkuin kuuluukin <3
Joillain kiinnostaa ja joillain ei, miks tuhlata aikaa toisten kyyläämiseen ja spekulointiin jos ei kiinnosta muu ku paskan jauhaminen?!
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 09:45"]Mitä spekuloimista, johan Silja itekki myöns et ne on eronnu :D Tavallaan mun käy sääliks Siljaa koska kukaan ei ikin tuu haluu sitä muuten ku esineenä. Upee tyttö ulkoa mut täysin mätä sisältä. Aivoissa ei pyöri mitään.
[/quote]
Tehänte sen ulkoapäin tiedätte..? Kannattais varmaan ensin tutustua ennen kuin tuomitsee!!
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:20"]Mitäs tämä teini tekee päivätyökseen tai mitävtutkintoja takana? Ainakin kuvista huokuu glamour, yliopistossa?
[/quote]
Yläaste, lopetettu kauppis ja lopetettu aikuislukuio. Ikää 19v.
[/quote]
alottaa TAAS lukion
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:53"]
http://instagram.com/p/umDYJiDLEC/?modal=true
OMG!!! siljan jalka, syökö se raukka mitään ;O
[/quote]
Kaunis on jalka.Kateellinen turpa kiinni.
Mitä spekuloimista, johan Silja itekki myöns et ne on eronnu :D Tavallaan mun käy sääliks Siljaa koska kukaan ei ikin tuu haluu sitä muuten ku esineenä. Upee tyttö ulkoa mut täysin mätä sisältä. Aivoissa ei pyöri mitään.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 09:45"]
Mitä spekuloimista, johan Silja itekki myöns et ne on eronnu :D Tavallaan mun käy sääliks Siljaa koska kukaan ei ikin tuu haluu sitä muuten ku esineenä. Upee tyttö ulkoa mut täysin mätä sisältä. Aivoissa ei pyöri mitään.
[/quote]
Mua ei ees säälitä. Itsepähän ilkeilyillään on soppansa keittänyt.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 09:45"]Mitä spekuloimista, johan Silja itekki myöns et ne on eronnu :D Tavallaan mun käy sääliks Siljaa koska kukaan ei ikin tuu haluu sitä muuten ku esineenä. Upee tyttö ulkoa mut täysin mätä sisältä. Aivoissa ei pyöri mitään.
[/quote]
Ootpa ilkeä. Sitä paitsi aloitus on tehty ennen kuin Silja myönsi kommenteissa että ovat eronneet.
Et se sinäkään sisältä taida mikään enkeli olla, kun tuolla tavalla haukut toisia. Vai tunnetko Siljan? Itse en tunne, mutta olen hänen lukija ja aina muun muassa vastaa kommentteihin ja on ystävällinen.
Miksi?