Olenko ainoa, jonka mielestä tuo "12v tyttö" on ihan helvetin ärsyttävä?
Kommentit (11)
Jos nuorella on jokin ongelma, johon haluaa täältä mielipiteitä, niin ikä on hyvä mainita.
Mutta muuten kyllä vituttaa, kun joka toisessa ketjussa on joku teinityttö kerjäämässä huomiota. Jos iälläsi tai sukupuolellasi ei ole merkitystä, niin älä korosta tai edes mainitse sitä viestissäsi. Jos haluat leikkiä nettijulkkista, niin älä hyvä ihminen hae sitä huomiota anonyymiltä palstalta.
Säälittää. :/ Mut toisaalta, mielummin täällä kuin tuolla puistossa.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:34"]Sama pätee lähes kaikkiin lapsiin ja teineihin tällä palstalla, jotka änkevät sitä ikäänsä väkisin keskusteluihin. "Mutta kun minä olen niin hyväkäytöksinen ja ikäisiäni kehittyneempi!"
[/quote]
Hei... :D En kyllä ole väittänyt kumpaakaan, mutta silti :D t. se 16-vuotias teini
Sama pätee lähes kaikkiin lapsiin ja teineihin tällä palstalla, jotka änkevät sitä ikäänsä väkisin keskusteluihin. "Mutta kun minä olen niin hyväkäytöksinen ja ikäisiäni kehittyneempi!"
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:34"]Sama pätee lähes kaikkiin lapsiin ja teineihin tällä palstalla, jotka änkevät sitä ikäänsä väkisin keskusteluihin. "Mutta kun minä olen niin hyväkäytöksinen ja ikäisiäni kehittyneempi!"
[/quote]
En mä ole koskaan väittänyt noin? :D
-12v tyttö
Mitä 12 vuotias tekee tällä palstalla?:0
Enemmän mua kiinnostaa, miks joku aikuinen akka jaksaa provota olevansa 12
...kenes mä nyt suututin? :D
Ja PS! En ole provo!
-12v tyttö
Älä tule tänne, mene pois.
Tule sitten takas kun oot 18.