Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet mieluummin sinkku?

Vierailija
22.10.2014 |

Siinä se :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua jakaa arkeani kenenkään kanssa. Haluan olla täysin vapaa kompromisseista ja tehdä itsekkäästi ihan mitä huvittaa. Kukaan ihminen ei ole niin kiinnostava että jaksaisin katsella sitä päivästä toiseen.

Vierailija
2/10 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan kivat" suhteet eivät kiinnosta, ja elämäni on liian mukavaa, jotta olisin kovin halukas ottamaan riskejä turhautumisista ja sydnsuruista, joita parisuhteisiin usein liittyy. Jos elämääni ilmestyisi jostakin loistava kumppani, seurustelisin mielelläni, mutta minun on hyvä olla myös näin. Sellaista kipinää muita kohtaan ei ole ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa ketju "Tekeekö teidän miehet näin? Oksettavaa!" Siinäpä yksi syy. En ymmärrä miehiä.

Vierailija
4/10 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudenhalusta lähinnä. Arvostan omaa rauhaa ja tilaa ihan liian paljon jakakseni sen tässä hetkessä jonkun kanssa. Kolme vuotta sinkkuna, tietoinen valinta.

Vierailija
5/10 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun omaa rauhaa: olla ruma ja arkinen ja epäsosiaalinen. En jaksa seksiä vonkaavaa miestä jonka kosketukseen olen kyllästynyt jo ajat sitten mutta jolle pitää välillä antaa että pysyy rauha maassa. En halua katsella samaa naamaa aamiaispöydässä ja istua lauantai-iltoja jonkun vieressä sohvassa katselemassa tv-visoja. Etenkään en halua lapsia ja perhettä. Enkä riitelyä tyhmistä aiheista.

Vierailija
6/10 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaihtoehtona tuntuu olevan joko sinkkuus tai miehet, joista en itse kiinnostu ja joiden kanssa mua alkaisi vaan ahdistaa. Ehdottomasti olen mieluummin yksin. :)

Vierailija
7/10 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet on kerta toisensa jälkeen osoittaneet olevansa kykenemättömiä mihinkään muuhun kuin kusipäisyyteen.

Vierailija
8/10 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on ollut muutama paska parisuhde, niin en oikeen jaksa sitä riitaa,mustasukkasuutta, turhaa väittelyy ja itkemistä sekä stressiä. Niin mielummin sinkku tällä hetkel :) viihdyn kun saan tehä mitä haluan ja olla oma itseni, tehä asioita mitkä mua kiinnostaa ja omalla ajallaan, ja oon oppinu tuntee itteni paremmin ja oppinu tekee omia itsenäisiä päätöksiä. Kyllä parisuhde on kiva jos se vaa toimii ja kyllä mä tulevaisuudessa haluaisin löytää jonkun, mutta just NYT ei vaa kiinnosta ja voisin jatkaa tätä sinkkuiluu viel pari vuotta. Terveisin 20v opiskelija nainen

Vierailija
9/10 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset haluavat jostain syystä omia miehen seurustelun aikana. Komppaan siinä mielessä kakkosta. Sinkkuna saa tehdä ja mennä juurin niin kuin itse haluaa, eikä tarvitse keskustella asiasta toisen kanssa.

Vierailija
10/10 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä, kun saan itse päättää mitä teen, minne menen, kenen kanssa, koska tulen kotiin, mitä katson telkkarista, miten vietän joulut, mihin laitan rahat jne. Ei tarvitse tehdä kompromisseja tai tyytyä johonkin jota en halua vain välttääkseni riidat. Ei tarvitse pettyä, tulla petetyksi tai jätetyksi tai hakatuksi. Ei tarvitse katsella sohvalla röhnöttävää ukkoa, joka käyttäytyy kuin yksi lapsista. Ei tarvitse kestää kummallista sukua tai anoppia joka katselee nenänvarttaan pitkin. Koko talo on mun, yksin mun. Saan tehdä remppaa tai olla tekemättä, sisustaa just niinkuin tykkään tai olla sisustamatta.

Ei tarvitse odotella sydän syrjällään tuleeko mies baaririennoistaan kotiin vai ei. Tai ihmetellä äitienpäivä-/synttäri-/joulu-/mitä tahansa ohareita. Ei pahaa mieltä, ei mustasukkaisuutta, ei kyyneleitä.

Ja koska tuntuu, että yhtään kunnollista ja rehellistä ja normaalia miestä ei ole vapaana, en ole halukas vaihtamaan sinkkuuttani yhtään vähempään.

t. sinkku jo 8 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme