Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei halua minua koska olen raskaana - masentavaa

Vierailija
01.09.2006 |

Noin puoleenväliin raskautta seksiä oli normaalisti ja se tuntui minusta normaalia paremmalta. No, nyt " viimeisilläni" halut ovat edelleen tallella mutta mies on pihdannut jo kolmisen kuukautta. Tunnusti humalaspäissään, että raskauteni häiritsee ja ei voi sille mitään.

Tiedän, että pitäisi ymmärtää ja tavallaan ymmärränkin, mutta silti masentaa. Olen tietoisesti pitänyt itsestäni huolta myös raskauden aikana, pukeudun kivasti, en ole kerännyt ylimääräistä ihraa (painoa tullut 7 kg) ja muutenkin olo on virkeä ja olosuhteisiin nähden suht notkea. Mutta seksiä ei tipu.

Tajuaakohan mieheni, että synnytyksen jälkeen sitä seksiä ei ainakaan hetkeen ole mahdollista saada? Eikö nyt kannattaisi nautiskella " varastoon" kun voi vielä touhuta vapaasti, ilman ehkäisyä, kuukautisia, väsymystä jne? Vai onkohan juna mennyt jo, minä olen miehelleni pelkkä äiti nyt ja aina? :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma. Dildon sain lahjaksi. Itse juoksi naimassa baarista 12 vuotta nuorempia. Itse tunto meni aika alas. Mä olisin voinut panna vaikka monta kertaa päivässä, ei vaan huvittanu hankkia mitään toyboyta. Harkitsin kyllä. En usko kostoon. Näytän helvetin hyvältä ja raskaudesta kilojakaan ei pahan mielen takia tullut 4kg enempää. Vituttaa tommonen mies.

Vierailija
2/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luota minuun - se on ohimenevää. KYllä mieskin kaikesta toivuttuaan sinua taas haluaa - se vaatii kuitenkin sinulta kovaa itseluottamusta, ettet ala " ruikuttaa" . Meillä oli aivan samanlainen tilanne - mutta luulen ettei mies vain osannut suhtautua raskauteen luonnollisesti vaan eristäytyi yksinäisyyteensä. Raskauden jälkeen asiaa hänelle itkiessäni ja raivotessani (olin jo siiteänyt tilannetta yhteensä 3 kk, raskausajan loppu mukaan lukien), hän huusi että minä pakotan häntä seksii ja hänen on helpompi hoitaa hommat itse kun on tehnyt jo niin tosi kauan. Se loukkasi erittåäin paljon mutta aika kului ja tilanne parantui. Nyt lapsen ollessa 6 kk, seksimme on palautunut normaaliski ja jopa nautinnollisemmaksi kuin ennen. JOten tsemppiä, kyllä aika auttaa!! Yritä pitää oma itsetuntosi hyvänä, se ehkäisee masennusta, sillä vika EI OLE SINUSSA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asiaa niin, että on hän ainakin joskus sinua halunnut! Luulen, että tilanne on ohimenevä, mikäli hiukankaan tunnen miehien sielunelämää.

Vierailija
4/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on monilla miehillä alitajuinen juttu että ajatukset menee vauvaan vaimon raskaana ollessa ja sekös ei ole kiihottavaa. ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa oletko lihonut minkä verran.

Vierailija
5/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itsekkään en ole kovin halukas ollut. Seksielämään on tullu molemmilla kerroilla noin 3-4kk paussi.

Vierailija
6/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on ohimenevää, ja haluttomuus tuolloin on ihan normaalia. Mutta jos haluttomuus on juurtunut yleiseksi luonteenpiirteeksi, niin sitten ei oo kivaa.

Vierailija
7/7 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta raskaana oleva nainen on ihana ja kiihottava, mutta vaimolla on aina ollut halut hukassa suurinpiirtein raskauden alusta imetyksen loppuun. Muutenkin vaimon halukkuudessa on voimakas kuukautisrytmi eli aivan ihanan kiimainen nainen ovulaation lähellä, mutta muuten haluton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi