Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana vai Luulotautisena?

22.10.2014 |

Hei!

Mulla alkoi outoja oireita parisen viikkoa sitten. 

Vatsaa särki ja pisteli. Mahallaan olo särkee oikeaan kylkeen.
Päätä alkoi ajoittain vähän särkemään. 
Kuvottava olo päivittäin, välillä pahempi ja välillä helpompi. Pari kertaa olen oksentanut (syy voi olla myös mahataudissa)
Maha on ollut turvonnut. 
Rinnat olleet älyttömän kipeät ja arat. (Rintaliivien pois ottaminen ja portaissa kävely liivit päällä sattuu)
Mielialan vaihteluita. Esim. Suutuin miehelleni aivan hirvittävästi siitä miten kasvikset keitetään. Huusin ja raivosin ja sen jälkeen lamaannuin ja aloin hysteerisesti itkemään. 
Ja muutenkin olen ollut todella itkuherkkä ja itken kaikesta. (ei todellakaan ole mulle tavallista) 
JA tämä väsymys, siis luoja voisin vain nukkua kaiken aikaa :/ 

En ollut kiinnittänyt oireisiin mitään huomiota, ennenkuin mies sanoi,  ''mitäs jos ootki raskaana?''
 Oireet kuullostavat raskaus oireilta? 
Kuukautiset eivät ole jääneet pois, tai niin luulen koska on hyvin epäsäännöllinen kierto... 
Ovulaatiotesti ja Raskaustesti näyttävät Negaa.

Kävin lääkärissä ja sain lähetteen labraan virtsanäytteen antoon, mutta sekin on vasta viikon päästä, jos kuukautiset eivät ala. 

Mitä mieltä olette? Jos en ole raskaana, niiin mistä tämä kaikki johtuu?  Toki vauvakuume on nyt-aina-ja-iankaikkisesti. Mutta ei vauva ole ollut suunnitteilla ja siksi en ole osannut oireisiinkaan kai huomiota kiinnittää. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla