Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Glaukooma? Sairastaako kukaan/muita kokemuksia?

Vierailija
22.10.2014 |

Maanantain silmälääkärissä silmänpainemittauksessa paineet oli ihan normaalin ylärajalla (20 ja 21). Olen tietenkin ihan paniikissa glaukooman takia, vaikka lääkäri ei vaikuttanut yhtään huolestuneelta. Käski tulla seuraavan kerran 2 vuoden kuluttua. Tietääkö palstalaisista joku jotain glaukoomasta tai sairastaako joku sitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä iltavuorolle :) Minkä ikäinen sinä edellinen vastaaja olet? Onko sulla ollut muita silmäongelmia?

Vierailija
2/7 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella on, kolme tippaa päivässä. Kun todettiin niin paineet oli yli 40. Nyt ovat pysyneet aisoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidillä on ja äidin äidillä oli... mutsi on patistanut mua testeihin.  

rappeuttaa silmää ja vie näköä... mummilla oli heikko näkö vasta 80v jälkeen... selvis kyllä aina, ei se niin pahaksi mennyt.  tippoja veti silmiin aina kun olin pieni.  

kannattaa hoitaa, koska pahenee itsestään eikä voi korjata.  

t. mies 

Vierailija
4/7 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 6kk ikäisellä vauvalla on, todettu vastasyntyneenä.

Vierailija
5/7 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, tosin paineet oli diagnoosivaiheessa 40 luokkaa. 1 tippa iltaisin, paineet kunnossa, puolivuosittain näkökenttätutkimukset. Paniikkiin ei ole toistaiseksi ollut aihetta, mutta en mä oo sairastanutkaan kun pari vuotta.

Vierailija
6/7 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitillä ja äidin äidillä on. Multa ei ole paineita koskaan mitattu, mutta jännittää kyllä tuleeko...

Mummi on jo vuosia käyttänyt niitä jotain tippoja sen hoitoon, toinen silmä on joitain vuosia sitten lähes sokeutunut. Mummi on siis pian 80.

Äiti ei ole käyttänyt mitään lääkkeitä, silmät voi hyvin. Hän on kuusikymppinen.

Vierailija
7/7 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme