Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pukeutuminen ärsyttää

Vierailija
22.10.2014 |

Pakko avautua tästä jonnekin. Mulla on ihana mies, osallistuva perheen isä, hoitaa hommansa moitteetta ja on uskollinen ja luotettava ja huomioonottava jne. Eli kaikki asiat periaatteessa tosi hyvin. Jonkun mielestä olen varmaan turhamainen, kun pukeutumiskysymykset ärsyttää. Ja on totta, että en vaatteiden perusteella ole miestä valinnut, on tärkeämpiäkin asioita. Mutta silti välillä ärsyttää.

Mies ei ole ihan toivoton pukeutuja, mutta tuntuu, että iän myötä alkaa lipsua näissä asioissa ja alkaa muistuttaa isäänsä. Miehellä on ihan kivoja vaatteita ja rahaa on ostaa lisääkin, se ei ole ongelma. Hänestä vaan farkut on oiva vaate joka paikkaan ja kulkee aina sellaisissa lenkkareita muistuttavissa ulkokengissä, kun gore tex on niin kätevää. Ulkoilupusakka myös aina ja joka paikassa. Toki tällaiset vaatteet on käteviä ja hyviä ja paikallaan, kun mennään ulkoilemaan, mutta ei minusta soveliaita kaupungille, kahvilaan, ravintolaan, teatteriin jne. Haluaisin, että hän pukeutuisi tyylikkäämmin. Osa housuista myös huonosti istuvia, välillä tuntuu, ettei osaa yhtään katsoa housuja valitessa, mikä on sopiva koko tai millainen malli on hänen kropalleen eduksi. Hänellä on kaapissa ihan kivojakin vaatteita, mutta ei sitten kuitenkaan tilaisuuden tullen pue niitä. Jos on oikeen kunnon juhlat, niin sitten kyllä pukeutuu hyvin, mutta sellaisiin arjen pieniin tialnteisiin ei osaa olla rennon tyylikäs. Tarkoitan sitä, että farkut ja kauluspaitakin voi olla tosi tyylikäs ja riittävä moneen tilanteeseen, kun ne valitaan oikein ja yhdistetään esim. kävelykenkiin ja villakangastakkiin eikä johonkin hiihtopipoon ja lenkkareihin.

Mua kauhistuttaa nyt, että miehestä tulee vanhemmiten appiukon kaltainen. Appi kulkee aina liian lyhyissä housuissa ja olen nähnyt hänet jopa puku päällä lenkkarit jalassa (ne oli mustat lenkkarit, mutta silti ihan väärä valinta puvun kanssa).

Miten tästä voi sanoa nätisti? Olen kyllä jo sanonutkin, mutta en halua loukata toista. En mäkään tykkäis, jos mies arvostelis mun vaatteita. Olen varmasti turhamainen, mutta itse en ikinä menisi ulkoilupusakassa tai lenkkareissa teatteriin tai laittaisi toisiinsa sopimattomia housuja ja kenkiä yhtä aikaa jalkaan.

Muilla samaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samaa. En ylipäätään ryhtyisi suhteeseen tyylitajuttoman naisen kanssa. Haluan, että kumppani arvostaa kauneutta ja ymmärtää estetiikan päällä.

Vierailija
2/3 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on sama ongelma. En ole kuullut, että kaksi miestä olisi koskaan erilaisia minkään asian suhteen. Kun menee vain kadulle katsomaan, niin kaikilla niillä on lenkkarit, farkut ja ulkoilutakki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan tämä asia on ajankohtainen.