Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähden nyt sit tapaan tätä tyttöä

Vierailija
22.10.2014 |

Googletin eilen illalla naisseuraa, olen ollut yksi liian kauan.
Löysin sitten tämän ilmotuksen ja otin heti yhteyttä. Sain puhelinnumeron ja rupateltii jokuinen tunti puhelimessa ja nyt perjantaina lähen tapaan hänta. ajattelin kertoa vaan ja kysyä että onko madollisesti joku toinen tavannut häntä ennen minua? Tässä nainen kyseessä

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko oikeita henkilöitä? Pyysikö rahaa? Ihan mehukkaan näköinen pakkaus. Kerro kuulumisia, jahka olet käynyt treffeillä.

Vierailija
2/14 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan oikeasti niin tapasin hänet eka täällä : http://goo.gl/wbLGq7 mutta sitten kun sain numeron niin vaan puhelimen kautta. ei pyytäny rahaa. Lupasin tietty tarjota ravintolaillan . kerron sitten juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou, odotan todella kiinnostuneena raporttia. Tuo kuva ei ainakaan ollut Suomessa otettu, mutta ehkä on ollut jossakin kauempana lomamatkalla ja siellä tullut mieleen alastonkuvaus...

Vierailija
4/14 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että aika surkeasti naamioitu mainos ! Missäpäin maailmaa trollitehtaasi sijaitsee?

Vierailija
5/14 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamioitu ? Eeh.. aha! no huomenna lähden tapaamaan, voisin pyytää jos saan ottaa kuvan minusta ja hänestä =) hänellä oli hauskaa kun kerroin mainitusta trollitehtaasta.

Vierailija
6/14 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, SE EI OLE TOTTA! Sanoo jo Suomen Poliisikin.

HEI HALOO! Tuon näköisen naisen ei tartte panoseuraa netistä hakea! Ja normi suomalaisella nuorella naisella SILIKONIT? I don´t think so.... 

Varaudu sellaseen 1.000€ maksuun ja paljon rumempaan huoraan, kuin kuvassa......

Vierailija
7/14 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mielestä oikeasti uskottavaa että tuo on oikea 21-vuotias "suomalainen" "teini" joka vaan tykkää seksistä ja on laitattanut silikonitissit? Joka ei osaa kirjoittaa suomea mutta tykkää vanhemmista suomalaisista miehistä ja matkustaa kenen vaan luo ja antaa pillua ja persettä ja imee ja nielee ekoilla "dejteillä".

Jos oot oikeasti yksinäinen ja odotat jotain muuta kuin prostituoitua, niin toivon sun puolesta että maailmankaikkeudessa olisi joku epäjatkuvuuskohta ja oikeasti tapaat huomenna seksistä tykkäävän tavallisen tytön. Mutta jos niin on niin muista ainakin käyttää kondomia! Toivotaan ettei ainakaan mitään vaarallista tapahdu.

Vierailija
8/14 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooooo? Perjantai kohta jo lauantain puolella!

Vierailija
9/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
10/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nå tapasin kyllä! ja hienosti meni! keskiviikkona taas uudestaan. Seksiä ei tullut mutta ainaskin suudeltiin .

Vierailija
11/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa. Ja osasi suomea?

Vierailija
12/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrompa tässä tositarinan. Asun täällä kymenlaaksossa, napurini tuli kysymään kyytiä että pitäis päästä naimaan. No itse olen vakisuhteessa, eli mikäs siinä. Lähdimme kotkaan siellä oli silloin huoratalo jossa oli venäläisiä huoria ja pillu kuulemma maksoi 300mk. Naapuri kävi painamassa jotain huoraa ehkä vartti, lähdettiin kotiin ja myhäilin mielessäni että saikohan satiaiset. No saihan se ja ero tuli, mitenkä siinä selittelet että tuli kuulemma vessanpöntöstä. Niinhän siinä kävi että sen eukkokin sai satiaiset, olen kavereilleni varottanut että miettivät kaksikertaa ennen kun lähtevät. Yks huora sanoi että käyttää pillereitä kavereni sai aidsin ja on kuollut jo. Joten miettikää jos menette vieraisiin tai jopa huoriin mitkä voivat olla seurauksetM50+.

Vierailija
13/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varovainen pitää olla, mutta ei hän ole mikään huora . olen nyt jutellut viikon hänen kanssa...

Vierailija
14/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro nyt ihmeessä enemmän miten on mennyt ?