Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhuksen liikalaihuus raja?

Vierailija
11.09.2021 |

Kun on luuta ja nahkaa, pukeutuu legginseihin ei ole kaunista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudesta viis, mutta terveyden kannalta syytä pohtia, miksi on niin laiha.

Vierailija
2/5 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äiti on 76-vuotias ja painaa 45kg. Aina ollut laiha/hoikka ja laihtuu heti jos ei syö, kuin hevonen, että kilot pysyy. Tykkää liikkua ja lenkkeilee joka päivä pitkiä matkoja niin laihtuu sen vuoksi, koska ei ehdi tai pysty syömään niin paljon, kuin kuluttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äiti on 76-vuotias ja painaa 45kg. Aina ollut laiha/hoikka ja laihtuu heti jos ei syö, kuin hevonen, että kilot pysyy. Tykkää liikkua ja lenkkeilee joka päivä pitkiä matkoja niin laihtuu sen vuoksi, koska ei ehdi tai pysty syömään niin paljon, kuin kuluttaa.

Kiloja pitää kertyä ennen vanhuutta, koska silloin kaikki laihtuu liikaa.

Vierailija
4/5 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ku se lihas ja rasva häviää kehosta. Proteiinia pitäisi muistaa syödä ja niitä hyviä rasvoja, kuituja unohtamatta. Nesteettömyys myös kuihduttaa.

Vierailija
5/5 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pappa oli kanssa luuta ja nahkaa. Vaihtoi maidon punaiseen maitoon ja Becelin voihin. Eipä sitä painoa silti kertynyt, mutta ei ainakaan pudonnut enää. Söi tavallista kotiruokaa. Menehtyi vähän yli 90v.

Mummi yaas oli loppuaikana hoitokodissa. Siellä syötettiin niin mautonta, rasvatonta ja suolatonta ruokaa, ettei tosikaan. Mummi meni jossain vaiheessa todella huonoon kuntoon ja ihmeteltiin, että mistä johtuu. No ei ollut saanut suolaa ja olo koheni kun vietiin hänelle suolasilakoita.